Gå til innhold

Når kommer kvalmen?


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

Jeg savner den nesten, i de to andre svangerskapene mine (det ene gikk til grunnen) så var jeg kjempekvalm ganske tidlig husker jeg, mens nå 5+1 så er jeg ikke kvalm i det hele tatt. Bare litt trett og ømme pupper. Når kommer kvalmen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Hos meg kom kvalmen med et smell i uke 6, men er du heldig slipper du unna. Ikke alle som blir kvalme, og selv ikke om du har vært det i tidligere svangerskap. Nyt å slippe det du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg og kom den med fullt inntog i uke 6. Men den har faktisk gitt seg litt igjen nå i uke 9. Blir nesten mer redd når symptomene blir svakere, enn når de ikke kom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lottemamma!

Sniker meg inn her hos dere litt jeg, hører til på 2 term egentlig;)

Hos meg kom kvalmen i uke 6 i uke 8 kom spyingen. Og slik har det forsatt siden:( Håper for din del at du slipper unna!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har kvalmen kommet i uke 7 som jeg er i nå. Ikke like intenst ennå som i forrige svangerskap, men ille nok. Den er verst på kvelden , hvis jeg er sulten eller hvis jeg spiser for mye . Har kastet opp 2 ganger og det er så ekkelt!!!!!!!!!!!!!!!

Har tenkt å bestille time hos akupunktør da jeg har hørt det hjelper, orker ikke spy i 9 mnd som jeg gjorde sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom i uke 6, nå i uke 7+ 0. Har ikke kastet opp, men kvalmen kommer og går. Det jeg synes er litt rart er at jeg forsatt har veldig god matlyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.kvalmen min kom som kastet på meg i slutten av 5. uke, er 6+5 nå..og det har avtatt litt, klarer nå å spise litt annet enn kjeks.. dette er mitt tredje svangerskap,og første gang med kvalmen.. De sier man blir kvalmhvis det er en gutt, men jeg har en av hver... kanskje det er tvillinger nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk den for fult i uke 6. er nå 8+3. men bare vær glad til om du ikke får den. jeg er helt ubrukelig pga. den. og er kvalm hele dagen. ikke matlyst og sliter virkelig. så ingen grunn til å savne kvalmen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...