Gå til innhold

Desember: kryper snart!

willow

Anbefalte innlegg

De to siste uke har Rune stått mer og mer på alle fire og vugget, og nå de siste dagene har han virkelig skjønt at slik kommer jeg meg fremover også.. noen krypesteg, litt åling og masse rulling!! Kommer seg dit han vil ja,og det fort...

Er så moro å se hvor fort de utvikler seg og oppdager nye kunster.. Noen små og noen stor kunster, men hele tiden fremgang! '

Du, så stolte vi kan være av disse flotte småtrolla våre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jenta mi har også kommet seg opp på alle fire nå, står i krabbestilling og gynger. Så nå venter jeg bare på at det skal gå fremover og jeg løpe etter og passe på=)

Det er sååå gøy når man ser så tydelig at de utvikler seg og finner ut av nye ting helt på egenhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, de er flinke de! Her rulles det, men ikke tegn til kryping. Tror det blir lenge til. I går rulla han bort til skuffene i reolen, og åpna de. Er ennå ikke begynt å kikke oppi skuffene, men er vel ikke lenge til. Så får vi begynne å flytte på ting. Med storejenta vår havnet video og tuner til parabolen oppå gardinstanga til slutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, d var tidlig! Har en som er veldig ivrig på å prøve jeg også, men får ikke opp knærna enda. Men like greit d vel, for ellers er han vel over stokk og stein før jeg får tenkt meg om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det mest i litt åling framover foreløbig.. Og så ruller han bortover, er ikke der jeg legger han ned lengre nei :) Må følges med nå.

Men tror ikke det er så lenge til han kommer opp på alle fire, han forsøker iherdig å komme seg opp.. Bare så utroli morsomt å se på den lille streberen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Lillegutt har begynt å åle seg fremover. Hvis han får øye på noe spennende får han virkelig opp farten også! Kul teknikk hvor han drar seg frem med armene, venstre først...

Flinke småfolka våre!!! Tenk for et spennede liv de har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...