Gå til innhold

Dere som hadde acta graco 0-13 kg med base bilstol..

Anbefalte innlegg

når byttet dere over til større?

Jenta er ikke så stor men jeg synes at det ikke virker som hun trives der lenger (vil heller sitte oppreist). Dessuten så begynner belte å gå under skulder høyde, noe som jeg leste at ikke var så bra??

Hun var 7370 g of 71 cm for 1 uke siden..

Fortsetter under...

hei! det er en isoporplate under trekket i setet som også kan fjernes, da sitter barnet litt dypere i setet, og selene blir kanskje bedre da?

fikk tips om dette der jeg kjøpte setet. det blir kanskje litt hardt, men de er jo rimelig polstret av bleien, og det går an å legge litt tøy under rumpa i tillegg? har enda ikke fått behov for å fjerne den..

kjedelig å allerede måtte kjøpe nytt sete i allefall :)

vi har byttet nå. Junior er 4 mnd,ca 7200 g og ca 68 cm,satt ikke noe bra der lenger syntes jeg og selen var også under skulderhøyde.

Prøvde å fjerne den isoporplata men da ble jo trekket hengende i "løse lufta"så ikke bra ut.

Kjøpte BeSafe iZi combi og der sitter han godt:)

Kanskje dumt spørsmål fra meg, men dere har flyttet selene til øverste hakket? nå er min baby fortsatt bare 68 da, og vi har selene øverst, ser ut til at han sitter bra nå. Men ser vel også at det ikke blir altfor lenge til han trenger nytt..

Annonse

Min gutt er 74 cm og sitter som en prins...? Han er snart ti mnd og vi kommer til å bruke det i alle fall frem til 1 år. Men kan jo være proposjoner som gjør at hun ikke sitter bra...Ville evnt hørt med en utstyrsbutikk om de mente at du burde bytte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...