willow Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Man kan jammen være effektiv om man vil.. Har snart vasket hele leiligheta, og kl er ikke 11 en gang!! må være en personlig rekord dette! Da mangler bare soverommet, men der sover lillegutt og badet tar jeg i kveld..eller kanskje det er far ihuset sin tur?? Og nå tenker jeg dagens første klesvask er ferdig også.. Slike dager skulle man hatt flere av!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 FLINKE DU!!!!! Her er klokka snart hlv ett og jeg har ikke løftet en finger for å øke trivselen i huset.... men egentli ikke så mye å gjøre her... ble vasket før helgen... er bare litt småplukk..... jaja... kom et streif av dårlig samvittighet når jeg leste innlegget ditt, men sa bare poff så var det borte... hihihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 HVis du får for mange slike dager, så gi meg ett hint da, jeg er villig til å kjøpe noen av deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå