Gå til innhold

Gravid 5+1 og hva er så dette?


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

I natt til i går kom det litt vandig mørkt "blod", ganske uskyldig å lite men skremmende. Har minsket idag, kommer ikke i trusa, bare på papiret når jeg er på do. Er trett og brystene er forstørret men ingen andre symptomer på graviditet. Er litt bekymret må jeg innrømme..

Flere som har opplevd dette. I tillegg kommer det litt rester ut på en måte, slik som det gjør i en menstruasjon inni mellom, men INGEN smerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynnte å blø MYE brunlig da jeg var 5+0. Det stoppet da jeg var i 8 uke. Så blødde jeg en gang i 10.uke. Jeg er forsatt gravid å den lille har det veldig bra:D Kan jeg spør om dere hadde sex i går. jeg merker at hver gang vi har hatt det så begynner jeg å blø morgenen etter, så vi har en liten pause fra det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vi hadde ikke sex, men hadde the big O, hvis du skjønner, vi koset bare. kan være det som satte i gang dette her, haha. Var du noe kvalm rundt uke fem, hva med nå? Er bekymret..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det kan være det ja. Jeg har fått blod hver gang etter det også, så jeg har sluttet med det. Så her lever jeg bokstavelitalt uten kos eller noe. Så tror ikke du trenger å bekymre deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har litt mørkt blod nå i uke 6, men ikke mye, har ikke kost meg heller, men har lest i svangerskapsboken at det er livmoren som vokser og da blør mange litt..:-) lykke til..helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...