beast Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 M tanke på svangerskapsforgiftning, så spør alltid jm om jeg har flimmer for øynene. Hva er egentlig dette? hvordan føles d? I dag er andre dagen jeg ik klarer å fokusere på ene øyet og etter noen timer kommer d en sinnsyk hodepine. Skal til JM nå kl 11, så er spent på hva hun sier. Har litt høyt blodtrykk i tillegg. Kan dette være svangerskapsforgiftning? el migrene? Noen som har følt d lignende? 12dager igjen til termin i dag, forresten!
Januarbaby2014 Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har sånn flimmer for øynene av og til, for min del er det akkuratt som om det er masse lyse prikker som flyr rundt omkring.. Hehe.. Litt vanskelig å forklare... Tror ikke det har noe med at du ikke klarer å fokusere på det ene øyet, det kan vær at synet bare har blitt litt dårligere i graviditeten, det har iallefall mitt blitt..! Jeg har også høyt blodtrykk, og mye vondt i hodet... har likevel ikke svangerskapsforgiftning, så du trenger helt sikkert ikke bekymre deg! Lykke til uansett! =)
Bevind *har født*:) Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Spørs hva du mener me flimmer.. Her er det sånn at jeg plutselig kan få masse små "stjerneskudd" som danser foran øynene mine.. Har ikke tenkt på hva det kan være egentlig.
Aga:-) Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Har hatt det slik siden uke 17, med mye hodepine og tidsvis flimring for øynene. Forferdelig slitsomt, og ikke minst skremmende. Ta det opp med JM, det er vitkig å ta dette på alvor. Hvis du har proteiner i urinen i tillegg, kan det godt være tegn på Sv. forgiftning. Lykke til!!
beast Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2006 ja d er d jeg lurer på, hva er egentlig flimmer? Dette er bare rett og slett at jeg ik klarer å fokusere på skriften jeg leser her, med ene øyet. Bruker briller fra før, så d burde jo hjelpe. Hmmm... er jo litt ekkelt, blir jo litt svimmel og smådårlig.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Ikke flimmer, men plaget med dobbeltsyn av og til :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå