go`mor Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Gutten min er 7mnd nå, å lurer på hva jeg kan gi han til frokost etterhvert nå. Han får nå bare pupp til frokost, grøt til formiddags, middag og grøt til kvelds. Han får pupp i 0730 tiden og formiddags rundt ellve tiden, lurer på om det begyner å bli for lite med bare pupp fram til grøt! Noen med innspill og forslag?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Pussig - jeg lurer på akkurat det samme og har en akkurat like gammel gutt som deg som spiser akkurat det samme til akkurat samme tidspunkter...Akkurat, ja!
ho81 Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Jeg ga gutten min brød fra han var ca seks mnd. Hvis gutten din er fornøyd etter pupp til frokost trenger du ikke gi han noe mer. Ikke alle er frokost mennesker. Dattere mi må vente en time iallefall etter at hun har stått opp før hun har lyst på mat. Men gutten min er en sulten en. Derfor begynte jeg å gi han brød på morgenen for bare pupp var ikke måltid nok for han! I dag er han 10 mnd og frokost er det første han vil ha når han våkner om morgenen!
Livmor Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Vi begynte med brød når gutten vår var nesten 7 mnd. Gikk så fint så! Ga han bittesmå biter til å begynne med. Hehe, masse tålmodighet er et must!!! Tar tid de første gangene:) Men nå spiser han brødskiver som om han aldri har gjort annet. Tygger og driver med gommene sine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå