Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har fått i Drammen ;-) (og fikk ul 14 august, -selv om jeg har vært på en allerede da! ;-) ) ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har fått fødeplass på Ahus i januar, men ennå ikke hørt noe om UL. Den skal vel være i august, lurer på når jeg får brev om det? Hvor langt er du på vei? Er det privat ul du har vært på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg var på ul på sykehuset, for jeg har hatt en sa og en ma... Jeg fikk brev om ul samme dag som jeg fikk brev om fødeplass, men det er vel ulik praksis på sykehusene. Jeg er i uke 11 nå. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslemor77 Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har fått plass på Riksen. Er i uke 11 nå... Fikk brev om fødeplass 2 dager etter brevet om UL.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #5 Del Skrevet 19. juni 2006 Er det legen som skal søke om fødeplass? Grunne til at jeg spør er fordi hun spørte meg i dag hvor jeg ville føde. da sa jeg haukeland. Så sa hun ingenting mer om det var jeg som skulle søke eller hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #6 Del Skrevet 19. juni 2006 Når legen har fylt ut helsekortet ditt, river hun av en del som hun sender til sykehuset! Du slipper å tenke mere på det! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #7 Del Skrevet 19. juni 2006 Jippi, da er jeg ett steg videre:D dette er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå