thea75 Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hei! Vi har fått en skjønn prinsesse som er født med hånddysmeli, og ønsker å komme i kontakt med andre i samme situasjon. Ser at det har vært noen her inne tidligere.. Hvis noen ønsker, så send gjerne en mail el legg meg til på msn [email protected] mamman til Thea:)
godmammaen Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Hei hei! Jeg legger dere til msn Hilse godmammaen
prinsessemamma`n Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Hei... Har også en datter med hånddysmeli..og kunna gjerne tenkt meg å komt i kontakt med andre foreldrer i samme situasjon.. Så legger deg til på msn jeg Thea75..Og om noen andre vil legge meg til eller sende en mail så er adr: [email protected]
Velve Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 -og jeg har ei jente på 2,5 år med hånddysmeli...Sender dere en mail!
haater husarbeid Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Min åtte dager gamle sønn er født med Poland syndrom med hånddysmyeli. Jeg skal legge deg til på msn i morgen (litt sent nå hehe)
NickNoLte Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 sendt deg mail med ny adresse :-D hilsen gutt med dysmeli venstre hånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå