Gå til innhold

Jeg har vert hos legen... å vet dere hva?? :D


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fikk høre hjertelyden, kjempe gøy. Nå er kjangsen veldig stor for at det skal gå bra, jeg skal jo over til 2.tri i morgen:D Nå er det berre en uke og 2 dager til jeg skal på Ul igjen, å da får jeg se spiren min (igjen), å det gler jeg meg til. Tenk at jeg har komt så langt. Men jeg måtte jo ta disse blodprøvene da. Jeg ble svimmel, men svima ikke av:D For en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro! Jeg er skikkelig spent på om jeg får høre hjertelyden når jeg skal til legen i uke 13. Er 9+2 idag, og enormt utålmodig... Nå trenger jeg snart bevis, hehe, har ikke noen symptomer. Heldig som går over på 2. tri snart, jeg gleder meg til dagen kommer!!

 

Er det mas å ringe legen å spørre om jeg kommer til å få høre hjertelyden neste gang jeg er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, så gøy:) Den lyden er den beste i verden.....hehe...

 

Lykke til på 2 trimester( fra i morra) hehe....Kjempe gøy at du har kommet så langt...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Men jeg spurte ikke en gang, hun berre fant den fra,. Så jeg rekner med at viss du spør så får du sikkert høre den. Det er jo greit å få bekrefta at den lille har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...