Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hei alle sammen... Da er det min tur å ta et skritt videre.. Er 12 fullgåtte uker i dag, og er overlykkelig for det etter alt jeg og min lille har vært igjennom.. Har begynt å få mage, og den lille bare koser seg inni der... I dag er livet herlig... Termin er foreløpig 3 januar...
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 velkommen inn til oss :-) ja det er litt av ein opplevelse du har hatt! :-) kjempe flott at det har gått så fint med deg og den lille....no skal vi bare kose oss sammen framover, med mage og mykje liv! :-))))
Skrømti Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Så hyggelig at du kommer hit nå da. Har fulgt litt med på deg da jeg var på 1. tri selv, det var jammen mye du måtte gjennom før det roet seg! Masse lykke til videre.
Tess30 Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 velkommen hit! Blir så gla når æ ser nicket ditt.... Helt utruli det som skjedde me dæ, og at det va en baby der inne i tillegg tell den som va kommet litt skjeivt ut! Lykke tell, nu e du over den verste og mest kritiske delen! klem
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Velkommen skal du vere!! Her inne er det kjempekoselig altsaa Tihi
Møøø Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Velkommen skal du være ) Har jo lest om ditt lille mirakel inne på 1.trimester. Utrolig er det ) Lykke til )
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Dæng - du greide å snike deg inn før meg!!! Har vært uten nett-tilgang noen dager pga huskjøp og forberedelse til salg av huset vi har fra før. Gratulerer forresten med mage og alt Grøsser nesten hver gang jeg tenker på deg og miraklet ditt... skjønner enda ikke helt at det er mulig!!! Du er helt usannsynlig priveligert, Iselin Noen der oppe må ha pekt akkurat på deg tror jeg!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2006 Ååå, så koselig å få en varm velkomst... Flott er det... Ja, nå er det bare å sitte å vente på at den lille i magen blir moden og kan komme ut...*ler* Var innom på babyshop i dag, jeg har så lyst å kjøpe kjøpe kjøpe... Men får vel smøre meg med litt tålmodighet, noe jeg ikke har så mye av, og vente litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå