Gå til innhold

Billigtest før IKM?

Anbefalte innlegg

Tok en billigtest på lørdag selv om det var over 5 dager til IKM. Den var negativ, og jeg ble selvfølgelig kjempeskuffet. Hadde hatt stikkinger og murringer i magen noen dager, så jeg måtte bare teste... Men har jeg fremdeles håp? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5396115-billigtest-f%C3%B8r-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har IKM på onsdag og kommer til å vente med å teste meg til den dagen (selv om det er vanskelig!!)

Håpet er der for deg Tussi siden dette var en altfor tidlig test for å gi et riktig svar!!

Ønsker deg masse lykke til, krysser fingrer og tær :-)

Klem

jeg har testet med billigtester fra både billigteste og babyornot før ikm (da jeg var gravid) ingen av de slo ut. "kontroltestet" med babyornot-stripsene hver dag etter at jeg testet positiv med cb, og det to 5 dager før jeg så en strek. Testet forresten bare med morgenurin. Så du har masse håp enda!! Lykke til!

hehe det er ikke så enkelt å vente med den testingen! Sist testet jeg ikke positivt før dagen etter ikm med CB (testa hver dag...) men jeg klarer ikke å la være å teste før ikm uansett... blir ikke skuffa når den blir negativ da, for jeg forventer jo det.. Idiotisk å teste egentlig, men :) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...