Gå til innhold

Vi bør gi oss selv et klapp på skulderen!

Anbefalte innlegg

En liten tanke her på en regntung mandagsmorgen. Mange av oss her inne har gjennomgått mye vi gjerne skulle være uten; de fleste av oss har opplevet å miste opp til flere ganger og alle opplever vi månedlige nedture når tante kommer likevel. Alle opplever vi skuffelse, sorg, frustrasjon - tror det kan være reelt å si at noen her sliter mer enn de fleste. OG likevel, så har vi et helt fantastisk overskudd og omsrog for andre. Jeg synes, det er så rørende å lese den omsorg og støtte vi ka vise hverandre, selv i sistuasjoner der man kanskje trenger det mest selv. Jeg synes dere/vi fortjener et klapp på skulderen fordi vi er noen helt usedvanlige jenter/damer.

Fortsetter under...

HELT ENIG, nungo =)

Vi er fantastiske når det gjelder å støtte hverandre, og det er det som er så deilig med å være her!

Så flott at du fremhever det, for det er IKKE noen selvfølge!

Men det er som du skriver, at mange har opplevd mye vondt og mange skuffelser. Dermed forstår vi hverandre så utrolig godt!

Håper ellers det går bra med deg nungo!

Klem

Må si meg helt enig meg deg. Det er flott å være her når det blåser som værst. Selv om jeg personlig aldri har gått gjennom samme tap som deg. Når tanta kommer mnd etter mnd tenker jeg ofte, bedre at tanta kommer enn at jeg tester positivt å mister etter noen uker. For det må jo være helt forferdelig, kan ikke forestille meg hvordan det er.

Vi får glede oss over andre positive ting i livet, inntil vi har prosjektet i boks:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...