Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For tanta er tydeligvis i anmarsj.

Har tempet denne pp, og tempen stuper nedover igjen =(

Har ellers også mistet de symptomene jeg hadde, så nå har jeg igrunnen mannet meg opp til å møte henne, tror jeg...

Hadde en prat med mannen igjen i går, etter at han kom inn igjen etter en sykkeltur og sa at; når vi får en til skal jeg kjøpe en sånn vogn som henger etter sykkelen, det ser så koselig ut!!

Fortalte at mensen nok var på vei, og såg skuffelsen i ansiktet hans også..

Vi ble enige om at når tanta kommer, så ringer jeg til gynekologen og bestiller time. Nå må vi bare få sjekket opp litt, og ikke minst få snakket med han om dette. Heldigvis er mannen min helt enig i dette, og er villig til å gjøre det meste han også =)

Det som imidelertid er så frustrerende akkurat nå, er at han skal opereres om to uker, akkurat el-uka, og blir ikke tilgjengelig igjen før om 4-6 uker...uuuuuuuuæææææææææææ, dermed går jeg kanskje glipp av 2-3 pp.

OG DETTE HAR JEG IKKE TID TIL!!!!!!!

Kanskje jeg skal ta å hamstre noen sædceller i ett glass og ha i frysern!! Så får jeg ordne dette her selv!! HA, HA =)

Fortsetter under...

Uf da; det ser ikke så lyst ut for deg nå da :-( MEN det er ikke lov å gi opp før tante faktisk er kommet! Må også innrømme at jeg også er helt desperat ved tanken om at jeg nå mister 2-3 pp. Blør fortsatt etter min MA og legen sa at vi måtte vente 2 mens før vi forsøkte igjen - vet ikke helt om jeg kommer til å overholde det da. Jeg skal til kontroll på sykehuset på torsdag for å se om "alt" er kommet ut, så da får jeg spørre igjen om ikke vi kan få lov å gå igang med prøving.

Men det er nå bra at mannen din skal opereres, selvom det betyr at dere mister noen pp. Husker du var litt fortvilet over den situasjon i våres. Håper alt lykkes og dere blir superklare for ny insats til høsten.

Nei nei nei du skulle liksom være gravid du nå. Lærte ikke de svømmerne noe på kurset de deltok på. Jeg fikk inntrykk av at de var veldig lærenemme alle sammen. Ikke trengte de reise hjem med hjelpemidler heller. Hm.. kanskje de ble litt bilsyke på hjemveien.

Krysser fingrene for at tanta ikke kommer. Kanskje kroppen bare lurer deg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...