Gå til innhold

dere som har nattavvent..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte våkner barna deres for smokken? er litt slitsomt det syns jeg, selv om det er et luksusproblem i forhold til tidligere. Er dette noe som ofte går over av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen, for hun bruker ikke smokk... Så det er herlig å slippe...

Skrevet

Det går nok som regel over av seg selv. Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet ditt er, eller hvor han sover, men gutten min som nå er 10 mnd, (Sluttet å spise på natten da han var ca fire mnd) hadde jeg rett ved siden av sengen vår en stund etter det (fordi jeg ammet på morgenen) og puttet inn sutten i hytt og gevær! Da vi flyttet han inn på rommet til søstra ble det mye lettere! Da våknet han ikke lenger. Jeg tror han våknet lettere inne hos oss fordi da luktet han mamma og vi sover nok noe mer urolig enn søstra på 3 år!

Eget rom fungerte iallefall bra for oss!

Skrevet

Må opp ein gong eller to for å snu han over på rygg og gi han smokken. Håper dette gir seg, men det er trass alt betre enn å amme annankvar time natta gjennom.

Skrevet

ja det mener jo jeg også, derfor jeg skrev at det var et luksusproblem, i alle fall hvis det skjer to ganger bare,. Men i natt ville hun ha smokken hver time nesten, og da blir det jo litt slitsomt. En årsak kan jo være at hun holder på å får sin første tann (hjørnetann). Håper bare dette gir seg etter hvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...