Gjest Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 I dag skal jeg på jobb!!! I forbindelse med ny reform i skoleverket, skal jeg på planleggingsdag i dag. Skal ha lillegutt med meg, så det går greit. Gleder meg sinnsykt! Synes det er flott å være hjemme med lillegutt, og er glad jeg har et halvt år igjen. Men skal bli godt å jobbe igjen og. Så nå skal lillegutt vekkes og bades, og så er det ut døra. Snakkes senere jenter Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Du er sikkert dratt nå men får ønske deg lykke til på "jobbtilvenningen". Håper du får en trivelig dag. Fint å ha litt kontakt med jobben selv om man har permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 oi.. jobb.. det er ett fjernt minne det... vet ikke om jeg savner det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 Bra du gleder deg. Blir sikkert koselig å snakke med kolegaer. Ha en fin planleggings-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 19. juni 2006 #5 Del Skrevet 19. juni 2006 Jobber du i skolen? Det gjør jeg... skal på jobb på onsdag og ønske klassen og gamle kollegaer god sommer.... Godt man har halvt år igjen av permisjonen for hjelpe meg så fort dette halvåret har gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja jobber i videregående skole. Er sykepleier med pedagogikk i tillegg. Var kjekt å komme innom, men klarte ikke komme helt i jobbmodus enda. Så mye nytt nå med kunnskapsløftet. Ja, ja, kommer vel inn i det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå