fru <3 Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Min lille gutt på 7 uker har hatt problemer med magen siden han var født. Ligger å "tar i" og lager lyder både sovende og våken, gråter også noe. Har akkurat begynt med Minifom og synest det har bedret seg veldig på bare et døgn. Problemet er at han siden han ble født har villet ha mat annenhver time og da synest jeg det blir mye Minifom på han siden det skal gies før hvert måltid. Noen som har prøvd å gi mindre enn 0,3 ml/ 10 dråper og likevel fått god effekt? Noen som vet om Minifom kan gies ubegrenset eller om det er uheldig på noen måte?
'utakknemlig bitch' Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Er bare å gi minifom, er ikke noe farlig på noe vis.. er bare en type sukkervann.. Så gi 10 dråper til hvert måltid du, bedre det enn at han skal ha aua magen sin..
Livmor Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Du oppnår best effekt hvis du gir anbefalt dose før ALLE måltider. Ei venninne av meg fikk masse hjelp av minifom, men glemte hun et måltid merket de det umiddelbart. Og sier som Stine85': det er ikke farlig og har ingen bivirkninger:)
MrsReaff Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 da jenta mi hadde kolikk som nyfødt,ga jeg hu miniform,etter anbefalinger på apoteket,og hu kasta opp! alt hu hadde fått i seg av melk kom opp igjen! så jenta mi tålte det tydeligvis ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå