Gå til innhold

Hvem har termin i januar da?


ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 23. januar...Bor i stjørdal og er 23 år. har samboer og en 2åring fra før...

Hvem er dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 17. januar. Er fra Oslo, men bor i Stockholm. Tror det blir ei lita jente, men vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har termin 13 januar så langt :-) Bor i Åsgårdstrand med mann og barn ( jente) på 6 år. Har vært hos lege for første gang i dag.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 25.januar. har en gutt på 5år fra før og er selv 28år. bor i oslo. har forskjellige fedre til barna.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg har termin 2 januar foreløpig, skal på ny kontroll i morgen så det kan endre seg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!!

Jeg har termin 17 januar (enn så lenge), bor i Moss, 34 år, gift og har to gutter på 7 år og 4,5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du....

 

har termin 27 januar...bor på nordmøre men er trønder,har en gutt på 10 år,og er samboer.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15. januar, bor i Bergen og har en gutt på 1,5 år fra før. Rart at lillegutten skal bli storebror....

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin i midten av januar, skal ha planlagt keisersnitt på Bærum Sykehus. Jeg har i forveien tre barn, gutt 2001, jente 2003 og gutt 2005.

 

HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 30 januar. 23 år fra Bergen. Vi gleder oss kjempe masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 27. januar, og det blir nr to. Har en sønn på snart 5 år fra før. Tok litt tid å bli gravid igjen. P-sprøyte er noe tøys... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har termin 12 januar. Bor i oslo og er 24 år. Har samboer og en datter på snart 2 år (neste måned). Nå gleder vi oss til nr 2 kommer!!! Magen har kommet allerede - så det blir vel snart vanskelig å holde dette hemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20.januar og har ei datter på 16mnd,gift og bor i Nord-Trønderlag.27år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg bor på Fetsund, 28år, 0 barn fra før, forlovet,sambo, Har termin 31 januar, inntil videre....:)

 

klem meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...