Gå til innhold

Juni: et lite sukk i natten

Strawberrywine

Anbefalte innlegg

stakkar gullet mitt :( har så vondt i magen eller noe stakkar.. Vi var i 1års dag til ei venninne sin pode... og der fikk vi pølser... den virka ikke helt normal i smaken :/ og nå gulper/spyr hun og raper pølse raper.. lukter masse krydder.. det er også veldig varmt her inne i dag.. så jeg har lukka opp vinduet hennes,gitt henne noe og drikke osv.. har prøvd alt.. sukk.. jeg liker ikke at hun er dårlig... hun har ikke skreket sånn siden kolikken :/

får håpe hun sovner snart...

jeg fyller forresten 20 i dag:P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER MED DAGEN til deg! STOOOOR dag da!!! Har du laget mange feire planer? Jeg håper du får en strålende super bursdag :)

Stakkar lille klumpen din da! Håper formen hennes er bedre nå i morgentimene! Har dere fått sove i natt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :D

Takk for gratulasjon.. har fakktisk ingen feire planer.. hihi.. feira bursdagen med familien samme dag som gullet for 15 dager siden.. :)

Tror kanskje vi skal skaffe oss barnevakt på lørdag.. sånn at vi kan feire det litt da.. med en middag ute eller noe:)

Jenta sovna til slutt... og hun sover enda..

vet ikke hva som er best av å vekke henne, eller la henne sove ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper gullet ditt har det bra, stakkars da. Har du hørt om andre i bursdagen ble syke?

Og GRATULERER med dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...