Mammamor termin12.august=0) Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Nå begynner veslemann å bli såpass stor at jeg må innrømme opptil flere "vondter" både her og der. Er en person som har litt vanskelig for å sitte ned og slappe av, og i dag mens jeg holdt på i huset fikk jeg noen skikkelige rivende smerter i korsryggen som spredte seg fremover og ned i baken. Er nok kanskje bekkenet som verker, men det er første gangen jeg har hatt sånne smerter i dette svangerskapet så jeg ble nesten litt bekymret for at noe var i gang. Det er ikke noe annet som tyder på fødsel men jeg føler veldig press om dagen. Er i uke 33. Flere med liknende smerter som kan si meg hva det er?
cielo *to barns mamma* Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jeg sliter veldig med bl og får samme smerter som deg, så mitt råd er å hvile mye.
kepa Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Jeg hadde akkurat de samme smertene da jeg var rundt uke 33-34. Grunnen til at jeg tror jeg fikk de var at vi da var midt i flytting, og jeg vasket da ned hele leiligheten og pakka og styra. Føltes ut som om ungen holdt på å falle ut!!!! Var vondt og svært ubehagelig. Holdt på godt over en måneds tid etterpå, så gav det seg heldigvis. Tror nok det kom av at eg gjorde altfor mye, og det hang i en stund etterpå selv om eg da tok det mye mer med ro. Hvile er nok den beste medisin, selv om du helst vil være i aktivitet. Er jo ganske kjedelig å sitte i sofaen hele tiden! Men men...det er en tid for alt:) Lykke til iallefall.
GRAM Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 det er en av kroppens måte til å si fra om at du må slappe av og at den forbereder seg til fødselen.
h_mari Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Har kjent dette tidligere i svangerskapet. Vondt å bevege seg. Nå kjenner jeg det når jeg står opp om morgenen. Døpte området som gjorde vondt for Romperyggen,siden det var litt lengre ned enn korsryggen. Gikk over når jeg tok det litt mer med ro, ikke travlet rundt så mye.
Mammamor termin12.august=0) Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2006 Takk for greie svar = 0 ) Regnet med at jeg bør roe ned litt ja. Ikke så enkelt med to små hjemme ( 3,5 og 1,5), men jeg har hatt noen skikkelige tak i dag og, så jeg må vel pent det. Vil ikke ha noen tidlig fødsel her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå