Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe.. jeg har 5 uker igjen nå, og ble litt satt ut av min egen tanke:

Dersom denne pjokken kommer to uker før termin-Som jo er ganske vanlig- så er det bare 3 (!!!) uker igjen.

Jeg er liksom så blendet av termindatoen, tenker ikke på at han kan komme før. Bare på at han kommer over (har så mange venninner som har gått over, og min første kom 2 dager etter termin)

Fortsetter under...

Hehe, det samme gikk plutselig opp for meg her en dag! Jeg har gått rundt med klokketro på at ungen ikke kommer før tidligst til termin, men den kan jo egentlig komme når som helst fra midten av juli. Aha-opplevelse! :D

Jepp, har tenkt det samme nå i flere uker. Har bare to uker igjen til termin, og blir helt stressa av tanken på at fødselen kan starte når som helst. Og i tillegg tok forrige fødsel bare 5 timer, så det er helt uvirkelig at jeg faktisk kan være tobarnsmor om noen få timer. Skummelt. Har jo tusen ting jeg har lyst å sysle med hjemme før fødselen. Og er i fin form så håper jeg går til termin. Har ikke noe lyst å miste noe permisjon... Satser på fødsel etter 1. juli i alle fall sånn at pappan får en uke ekstra permisjon. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...