Gå til innhold

Ikke så lett med lite engasjert mann

Anbefalte innlegg

Er bare 4mnd på vei, men jeg er kjempeinteressert i å se på barneutstyr, klær - snakke om det som skal skje, planlegget etc - slik som jenter er. Men typen min virker bare - tja, som om det kjeder han at jeg prater om det. En ting at han ikke er engasjert, men han i alle fall høre på :(

Blitt til at jeg snakker med folk jeg kjenner som venter smått, og har fått. Ønsker jo å prate om svangerskap og baby, og når han ikke vil så tyr jeg til andre, men jommen er det galt også. Satt i telefonen med ei nær venninne i sted, og jeg ser bare geipen hans faller når han hører vi snakker om stellekommoder og fødsel.

Grr.

Fortsetter under...

Dummen...

Kanskje han er litt skremt?!?!

Jeg har prøvd å skåne min litt, uten hell, han har alt vært på Barneverden og babyshop x antall ganger... men han er ivrig som bare det når han kommer i gang:)

Har du hatt han med på ul?! Har han hørt hjertelyden? Kjent spark? Disse tingene gjør det litt mer virkelig for ham...

Hvis ikke så dra på BIM treff, det gjør underverker å prate med likesinnede en hel kveld etc om bare sånt som opptar oss!!! Helt supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...