Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Føler meg kjempe svær, og jeg snakker sikkert ikke om så mye annet enn om mage og baby- blitt helt sykemeldt, går bare hjemme og ser på alt som må være i orden til babyen kommer.... tror jeg maser fælt! Føler at sambo er litt lei alt, ikke mye og kos om dagen heller... og det er 6 uker igjen! Jeg prøver å ta meg sammen selvfølgelig, vi har en jente til som trenger oppmerksomhet også.... men det er ikke lett å delta i alt når alt er vondt, klarer knapt bøye meg om dagen. Jeg får litt å ta igjen skjønner jeg:)) Hvordan står det til hjemme hos dere nå på slutten?
Mynona-4.aug.-termingutt! Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Jeg tror jeg er en noe slitsom samboer for dagen ja. Blir mye klaging! Mannen er heldigvis veldig tålmodig og overbærende med meg, så jeg prøver å skjemme ham bort litt innimellom. Men det begynner å bli tungt og slitsomt med denne magen som alltid er i veien, så jeg er glad for at det ikke er lenge igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå