Gå til innhold

November: Kjenner ikke spark...


Kaja83

Anbefalte innlegg

Jeg er såååå bekymret.

Dette er 4 gang jeg går gravid, jeg har 2 friske barn og mistet i 5 mnd i 2003.

Denne gangen har jeg vært godt oppfulgt i trondheim av spesialist. Hadde flere ultralyder de første 3 mnd der alt det fysiske så bra ut, og vi valgte å ikke ta fostervannsprøve...

Men nå skal jeg ikke på UL før 5 juli der nede.. er veldig bekymret da jeg har kjent liv tidlig på de andre svangerskapene.

Flere som ikke kjenner spark enda ?

Har termin 25 november :)

Hilsen bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann...=)

 

Jeg er selv i den sitten du er i.. foruten jeg venter min første.. å skal på ultralyd 29 juni.. men har ikke kjent noe selv.. man blir fort urolig... Men man må tenke positivt, barne kjenner av dine tanker å funderinger..

Så jeg tror ikke du skal være bekymret... Tror bare du skal glede deg til ultralyden, dette går nok bra skal du se.... =)

har termin selv 12 nov...

 

Missy85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ingen verdens ting jeg heller!

 

Har termin den 23. november og venter tvillinger, så synes det er på tide å kjenne litt liv snart nå ja... Dette blir våre første. Jeg har også mistet før - i fjerde måned - så jeg skjønner godt at du er nervøs. Fikk ikke ordinær ul før 13. juli, men holdt på å gruble meg i hjel så jeg kjøpte meg en privat ul forrige uke. Alt var bare bra :o)

 

Får jammen håpe det er noen som gir tegn til liv snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28. nov. og har heller ikke kjent noen spark ennå. Var hos jordmor i forrige uke og da hørte vi hjertelyd, så den lille er der, og i følge henne, har det bra. Sikkert bare veldig forskjellig når man merker det. Klarer ikke å huske når jeg kjente spark i forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kaja83.

Jeg har termin 16november og har først nå denne uken begynt å kjenne bevegelsene til den lille.

Dette er noe som varierer fra person til person og ikke minst fra svangerskap til svangerskap.

Så det er ikke noe å bekymre seg over.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...