Gå til innhold

November: Kjenner ikke spark...

Anbefalte innlegg

Jeg er såååå bekymret.

Dette er 4 gang jeg går gravid, jeg har 2 friske barn og mistet i 5 mnd i 2003.

Denne gangen har jeg vært godt oppfulgt i trondheim av spesialist. Hadde flere ultralyder de første 3 mnd der alt det fysiske så bra ut, og vi valgte å ikke ta fostervannsprøve...

Men nå skal jeg ikke på UL før 5 juli der nede.. er veldig bekymret da jeg har kjent liv tidlig på de andre svangerskapene.

Flere som ikke kjenner spark enda ?

Har termin 25 november :)

Hilsen bekymret...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394972-november-kjenner-ikke-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann...=)

Jeg er selv i den sitten du er i.. foruten jeg venter min første.. å skal på ultralyd 29 juni.. men har ikke kjent noe selv.. man blir fort urolig... Men man må tenke positivt, barne kjenner av dine tanker å funderinger..

Så jeg tror ikke du skal være bekymret... Tror bare du skal glede deg til ultralyden, dette går nok bra skal du se.... =)

har termin selv 12 nov...

Missy85

Merker ingen verdens ting jeg heller!

Har termin den 23. november og venter tvillinger, så synes det er på tide å kjenne litt liv snart nå ja... Dette blir våre første. Jeg har også mistet før - i fjerde måned - så jeg skjønner godt at du er nervøs. Fikk ikke ordinær ul før 13. juli, men holdt på å gruble meg i hjel så jeg kjøpte meg en privat ul forrige uke. Alt var bare bra :o)

Får jammen håpe det er noen som gir tegn til liv snart!

Jeg har termin 28. nov. og har heller ikke kjent noen spark ennå. Var hos jordmor i forrige uke og da hørte vi hjertelyd, så den lille er der, og i følge henne, har det bra. Sikkert bare veldig forskjellig når man merker det. Klarer ikke å huske når jeg kjente spark i forrige svangerskap.

Hei kaja83.

Jeg har termin 16november og har først nå denne uken begynt å kjenne bevegelsene til den lille.

Dette er noe som varierer fra person til person og ikke minst fra svangerskap til svangerskap.

Så det er ikke noe å bekymre seg over.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...