Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 jeg leser at noen har ømme håndledd, og da må jeg bare komme med et nytt innlegg om en rar greie jeg har opplevd i dag og i går. Store deler av dagen har jeg vært helt nummen i hendene. Prikkinger liksom, akkurat som en hånd sover men ikek fullt så kraftig. Det er ubehagelig!!! Noen som kan tenke seg hva det kan være, eller andre som har det slik?
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Jeg er veldig numme i hendene særlig om morgenen kjenner jeg det. Masse prikkinger har jeg også når jeg vasker hendene, jeg fikk beskjed om at det kunne være slik for at de er hovne og har en del vann. Ellers vet ikke jeg hva det kan være..
HulaHula Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Har hatt det sånn i en mnd snart.. Vet ikke ka det kommer av, men ja ubehagelig e det..
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har det også når jeg vasker hendene, eller da har jeg liksom kjent det godt. Jeg har ikke noe særlig vann i kroppen, men lavt blodtrykk. Jeg har tenkt på at det kan være en årsak???
mamma4? Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Har lest at det kan være carpaltunnelsyndrom, nerver i klem, ikke uvanlig for gravide, forsvinner etterpå, men ta det gjerne opp med legen.
Tulle06ogPrins10 Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har også deg. Snakket med legen om det, hun sa at alle har et trangt parti i hånleddet. Nå man får væske i kroppen blir det partie enda trangere og gir hendene mindre blod. Det gir seg etterpå og er ikke farlig.
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har både ømme håndledd og blir nummen i hender og føtter. Har fått høre av min lege at det kommer av væske i vevet. Dette hemmer blodsirkulasjonen og kan gi litt press på nerver. Ikke noe farlig i seg selv, og vil gå over etter fødselen. Men, det er jo uansett greit å ta det opp med sin egen lege.
Håp. Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Det er bare at nervene klemmes av litt pga væskeopphopningene i vevet. Ikke farlig men ubehagelig. Jeg har hatt det i mange uker nå. Jeg synes det hjelper å bevege litt på seg. Tøye og bøye fingre osv. Men det går over!!! Helt sikkert! Venter jente 10. juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå