Gå til innhold

April: Ble seriøst sjokkert idag av meg selv!!

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Jeg har bestandig vært litt "lubben" eller hva jeg skal kalle det..

Jeg har en bukse som er gamel,kjøpte den for sikker 5 år siden,en hvit bukse som jeg liker veldig godt,og har ikke hatt hjerte til å kaste den enda,så etter at jeg og gubben ble sammens,for ca.4år siden,så har den ikke passet,fikk det såvidt over lårene.

Og etter at vi mistet tvillingene så har kiloene rast av meg,og etter at Simen ble født så har kiloene rast enda mer av meg,blir litt sjokkert når jeg ser bilder av meg selv fra før,ser så "stor" ut..i forhold til nå.

Vel,så til poenget,jeg ryddet i klesskapet idag,skulle kaste klær som var for smått og skulle pakke ned,så ser jeg denne hvite buksen som jeg ikke har hatt hjerte til tidligere til å kaste,og tenkte jeg skulle kaste den nå,men kanskje jeg skulle prøve en gang til...ser på str. er str. 34, og tenker ALDRI om jeg passer den nå......

Tar på meg buska,som kommer over lårene,over rumpa og har enda god plass over magen,buksa er seriøst for stor til meg,det er IKKE mulig hehe,satt i et lite "hyl" på rommet,gubben kommer inn å lurer på hva som skjer,var så glad jeg nesten kunne gråte..hehe,buksa passer roper jeg,jeg trenger ikke kaste den hehe=)

Nå skal det sier at jeg bruker 36-38 til vanlig i busker,så denne er nok ganske utvidet da,men bare at den passer,og jeg kan bruke den igjen gjorde meg glad resten av dagen,og glemte helt bort pakkinga av klær,så har nok å gjøre i morgen ja =)

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..., så bra! Skulle ønske at jeg kunne si det samme... :( Her har det bare gått en vei, nemlig den 'gale' veien siden jeg ble sammen med mannen min *ler*. Men men, jeg må ha vært glad og fornøyd og koste meg skikkelig etter at vi ble sammen... *trøster meg selv*... Har hele tiden tenkt at ja ja slankingen kan vi ta etter at vi blir ferdig med å få barn, men siden jeg vokser så fort ut av klærne mine (og altså ikke Nora...) må jeg nesten gjøre noe snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseleg overraskelse du hadde i klesskåpet då!! :)

Norasmamma; eg har heller ikkje slike overraskelsar i mitt klesskap.. :(

Skal ta meg sammen når eg (ein eller annan gong) sluttar å amme.. Går jo ikkje an å slanke seg når ein ammar...nei, då er det berre å hive innpå, alt er bra, sjokolade, chips..osv osv (Er litt ironisk no, for den som ikkje skjønte det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da, slike overraskelse kan en leve på kjempe lenge. Det var derfor den enda låg i skapet... !?!! ;)

nei eg har heller ingen slike overraskelser i skapet mitt, eg har gitt bort alle klærne mine i 36 for dei kommer eg aldrig opp i igjen. Eg er heldig om eg kommer ned til 40.

Tar også den slankingne litt slik som deg ingrun, men eg er blitt mye flinkere å velge bort det usunne. Men så kommer dei dagene eg er veldig glad i det usunne. Veldig variasjon hos meg - så kiloene sitter godt dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj - sånn overraskelse vil jeg også ha! så langt har jeg bare hatt motsatte; krise når kjolen til julebordet plutselig ikke går over hoftene lenger etc *gr* som hos Norasmamma har ekteskapet gjort meg "godt" - i løpet av de første to åra vi var gift gikk jeg opp svimlende 10kg, og det har ikke blitt bedre etter svangerskap og fødsel *eeeek*

men så artig! tipper du lever lenge på den :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!

Her finnes det bare en haug med kalorimonster som driver å syr inn klærne mine om natten når jeg sover. Tror jeg må ringe skadedyr kontrollen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅ er det ikke gøy... har også funnet frem masse klær fra 3-4 år tilbake. Har gått ned 16 kg det siste halve året, og det er så motiverende å se at klærne passer igjen. Vekten har stått stille en liten periode, men nå vil jeg ned noen kg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...