Gå til innhold

Tjukk og feit, og stygg og fæl :(

Anbefalte innlegg

Synes det er så drit å kike i speilet for tida. Da jeg ble gravid var jeg allerde 5 kg +, og nå har det faktisk kommet 10 kg til... er i uke 22, så har jo halve tida igjen... :(

Dobbelthaka er heldigvis ikke på plass, men det buler ut både bak og forran.. Føler at hele rumpa og hoftepartiet har eksplodert :( Det er så kjipt. Uansett hva jeg tar på meg ser det jo drit ut! Jeg rører meg ganske mye, men må begrense meg litt pga bekkenløsning. I tillegg jobber jeg sinnsykt lange dager, dermed blir det nesten bare tid til å sove mellom øktene. Så tid til så mye trening er det ikke...

Hittil har det ikke vært noe særlig morro å være gravid spør dere meg. Tjukk og fæl med kviser og hår som knapt rekker å tørke etter dusjen før det er fett igjen. Kvalm, sliten, trøtt og anpusten...

Blæ!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394620-tjukk-og-feit-og-stygg-og-f%C3%A6l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,ja... hvis jeg kunne valgt hadde jeg jo ikke tenkt disse tankene. Men de er nå engang der.

Og det er hele 5 mnd. til jeg skal begynne å trille = 5. mnd. å bli ennå tjukkere på. For meg har det alltid vært viktig å se litt okey ut, men jeg føler meg som et dass. Å skulle gjøre det i 5 mnd. til er ikke en særlig lyst utsikt.

5 kilo i plss først og nå 10 til?!?! Det er da ingenting!!! Du er rålekker!!!

Gjør noe som virkelig løfter humøret. gå på HM eller lindex og kjøp deg noen nye LEKRE mammaklær som ikke klemmer noe sted og bare er fine og gode. Det gjorde mirakler for meg!!!

Og jeg har ikke kjøpt NOENTING i small siden jeg var 16 før nå... HALLELUJA!!!! Det var fantastisk å kunne kjøpe s og medium igjen... Sist jeg var på BikBok og fant noe jeg likte måtte jeg faktisk spørre etter xxl?!?!

Du kommer til å føle deg fantastisk igjen så snart du har på deg noe som virkelig er laget til damer med både figur og voksende mage, jeg lover!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...