Gå til innhold

Fytte F...! Visste ikke at det gikk an å få åreknuter "der ned" (Alt hva en stakkars gravid kvinne må i gjennom....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget i dag at jeg har fått en stor åreknute i underlivet. Vil bare at den skal gå bort av seg selv, men det gjør den vel ikke?

Ble skikkelig lei meg. Ikke nok med at jeg skal gjennom en fødsel og bli såpass ødelagt i underlivet av den grunn, men så må jeg vel be om å få en ekstra operasjon i etterkant pga en jævla åreknute. Og så der da! Blr skikkelig deppa jeg. Blir ikke mye sexliv det neste året her i huset nei....

Non flere som har vært i gjennom det samme, eller jeg jeg den eneste i hele verden? Det føles sånn akkurat nå :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke noe om det du spør om, ville bare gi en trøste klem!

Det hørtes ikke noe godt ut!!!

Stor trøste klem fra

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hvordan i all verden er en åreknute som er der nede ??? Trodde åreknuter var sprenge blodkar på leggen ??? Buler den ut, eller hva ?

Skrevet

Hei kjære deg!

Dette har jeg også fått og føler meg helt ødelagt! Man bliir virkelig lei seg! :o(

Men jeg leste litt om dette på ekspertsvar og der sto det at det mest sannsynelig gikk bort etter fødselen. Man kan få dette pga trykket fra babyen. Så vi må jo bare håpe på det beste, eller hur?

Jeg synes ikke det er noe gøy å ha sex og la min kjære se dette, men det har gått greit så langt.

Jeg krysser fingrene for at det blir borte etter fødselen.XXXXXXXX

Jeg har ikke lenge igjen, vet ikke hvor langt du er på vei. Men jeg ka jo gi deg en oppdatering hvis jeg føder før deg. Uansett, jeg krysser fingre og tær for oss begge for at det blir borte og vi blir "normale" igjen.

Klem

Skrevet

Takk for all støtten :-) Krysser fingrene for at det går vekk etter fødselen. Er i uke 30 nå, så det nærmer seg jo om enn ikke med stormskritt. Kom bare så plutselig på meg for det har ikke vært noe snakk om åreknuter i det området før, bare på føttene og i form av hemoroider (og det har jeg ikke! Hurra). Oppdaterring fra noen av dere andre tas i mot med takk.

Får fokusere på det jeg ikke har i stedenfor, som f eks konstant halsbrann og invalidiserende bekkenløsning eller komplisert svangerskap. Så lenge alt er bra med bebissen i magen må jeg bare være fornøyd. Tusen takk jenter.

Skrevet

Hei!

Har ikke fått dette selv,men har hørt at det er ganske vanlig, og at det mest sannsynlig vil forsvinne etter fødselen. Har du fått på beina derimot, forvinner det heller sjeldnere.....Da må en opereres.

Ønsker deg lykke til, og håper alt ordner seg.

Skrevet

Heisann:)

Du er ikke alene om dette! Det er ikke unolmalt, jeg måtte spørre både legen min og jordmor... Det vil mest sannsynlig forsvinne etter fødselen. Vi får krysse fingrer og tær, for det er ikke særlig lekkert. Men underlivet blir jo ikke ødelagt etter en fødsel da, i begynnelsen er man jo mørbanket men det vil gi seg. Jeg har født før, og syns ikke jeg hadde et ødelagt undeliv pga fødsel. Sexlivet var fantastisk etterpå og! Og jeg var hverken slapp eller stygg nedentil ...

Vi får håper disse åreknutene våre forsvinner...

Skrevet

gjør de vondt når du har sex?

Jeg vil heller ha åreknuter der, enn som jeg har fått: over alt på begge puppene. De ser direkte motbydelige ut, med store røde og blå streker rundt brystvortene, og gjør huden ru. æsj..

samboeren min sier at det ikke gjør noe, men jeg ser i øynene hans at det er ekkelt. vist mindre interesse for dem har han og.. Han som er så glad i puppene..

Håper de blir mindre tydelig etterhvert. Noe som har hatt det slik selv og vet hvordan det blir?

Har smurt de med krem hver kveld gjennom svangerskapet og forsøk å massere dem..

Skrevet

Hei

Det er vel strekkmerker du snakker om maria? Mine pupper er også sånn, ruglete og stygge. Det skal visstnok bedre seg etter fødselen, men litt sakte og gradvis tror jeg, og ikke helt. Sambo driter i det og bare gliser av at mine pupper, som jeg synes var store nok, har blitt enda større.. Han gleder seg til melka kommer for fullt, da blir de kanskje ENDA større. Jeg gleder meg til de blir litt mindre igjen..

Til HI: Det går helt sikkert bort etter fødselen, hvis ikke tror jeg de kan snitte de opp på barsel, hvis de mener dette er noe som ikke forsvinner av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...