Gå til innhold

Heisann jenter


Storebror til to :)

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme etter en herligt helg på hytta ;o)

Så spiste jeg rosiner på hytta, fikk så lyst på. Da sa mamma. Er du gravid??? Hæ sa jeg, nei hvordan det. Bare lurte sei du fikk så lyst på rosiner av alle ting. Pleier få slike rare lyster når vi er gravide. Hehe oy kan mamma se det på meg tro?? Tenkte litt på dette og jeg pleier jo aldri spise rosiner jeg. ;o) hehe

 

Hvordan har deres helg vært da.? Håper alle har det fint.

 

Klemsiklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, litt morsomt å lese dette faktsik..en uke før jeg fant ut at jeg var gravid, jeg ventet menstrasjonen i den tiden og var ikke på tanken en gang, da sa moren min plutselig til meg: du er gravid! jeg begynte selvsagt å le litt, men hun sa hun så det på øynene mine, de var så blanke...vet ikke jeg, men en uke etter det måtte jeg ta en test som var selvsagt pos..

 

hun ødela litt, for nå prøver jeg å gjøre alt for at hun ikke skal tro at jeg er, men må si at jeg gleder meg til å si at den gang hun sa det var jeg faktisk..noen morer kan se slikt har jeg hørt..men jeg vet ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he! Mamma'er er utrolig de! Jeg har inntrykk av at du gror usynlige enooooooorme foelehorn etterhvert som babyen vokser inni deg. Og disse beholder du resten av livet, ser du! ;o)

Helga har vaert flott. Ute paa vift paa loerdagskvelden. Smaatten paa 2.5 aar passet av sine oldeforeldre paa over 80 aar. De hadde storkost seg sammen, og han var ikke i seng foer kl 22!

I dag var det knallvaer igjen, saa vi dro til kysten sammen, jeg og lillegutt og den bulende magen min. Der var bading og sandslott paa programmet hele formiddagen.

I morgen har jeg fri og skal til gynekologen. Gleder meg til hver gang naa jeg, siden hun har UL paa kontoret, det er liksom bonusen! For én maaned siden var det bare en liten runding liksom. Naa skal det vaere litt mere 'form' paa snusket. Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så heldig du er. Er bare 6+1 idag jeg. Ingen mage her enda. Og ingen barn fra før, så får ikke leke og bygge sandslott enda. hehe ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 8 uker paa vei saa magen er pinsomt stor! I morgen faar jeg vite om det er én eller to der inne, er veeeeldig spent.

 

Siden jeg er oem i magen, saa sa jeg i formiddag til 2 aaringen at mamma har vondt i magen, maa ikke trykke paa den naar vi leker sammen. Etter leggetid, satt han leenge og ropte i senga si, saa jeg gikk opp igjen. Da spurte han spakt om jeg enda hadde vondt i magen. Neida, sa jeg, det gaar bra. Jeg skal susse magen din og blaase paa den, saa blir alt bra, sa han! Ut av senga og han rekker akkurat opp til magen min, som fikk suss og blaas! Blir helt varm i mamma-hjertet! Kan ikke vente til aa faa enda en liten koseklump i livet mitt (helst bare én til! hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi så koselig da ;o)

Nei får vel finne seng jeg da og drømme litt om mammarollen. Hehe.. Har hørt det ikke bare er BARE å få barn så...

 

Ha en flott kveld videre og lykke til i morgen. Får håpe det bare er en der inne da... ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...