kokosbolle Skrevet 18. juni 2006 #1 Del Skrevet 18. juni 2006 Heisann! Jeg lagde like greit en ny tråd, den andre var blitt så lang. Hvordan går det med deg? Kost deg i uken som har vært med sol og varme eller har du bare jobbet? Har akkurat kommet hjem fra ferien nå. Var deilig å komme seg litt vekk, og strandlivet er godt. Har vært i ganske grei form, men har likevel vært kvalm og litt svimmel, så humæret har gått opp og ned i ferien, men samboeren min har taklet det veldig bra! Han er så søt, nå er han ute og handler frokost, for han vet at jeg ikke klarer noe uten frokost. Vi bestemte oss for å vente med å fortelle det, og jeg tror søsteren min forstod det. Nå har vi jo klart å holde det hemmelig i så mange uker, så kunne like greit vente til den "beryktede" uke 12. Er i uke 12 på onsdag, tiden flyr! Har dere fortalt det til foreldre ennå? Vi har tenkt til å røpe det til alle på onsdag, for da skal vi på grillings til mamma. Vi snakkes. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/
nunnii Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Hallooo!!! Å så herlig det høres ut, med strand og vann og sol.... Fint du har kost deg! Jeg har jobbet endel, men har hatt god tid til å nyte været...som nå er borte.. :-( Jeg drømmer så om en liten ferie.. Var det god mat der da? Så, den store dagen er onsdag? Er ikke det litt rart å tenke på egentlig, at moren din blir bestemor?? Jeg synes det er rart.. Nei, har ikke sagt det enda, for de blir ikke glade..tar det litt før jeg flytter ut, orker ikke ha mas og distusjoner og "kulde" fra dem i flere dager... I dag hadde jeg en nesten ulykke, bare flaks at ikke noe skjedde. Jeg skulle levere noen timelister og broren min skulle kjøre meg, så han sa jeg måtte forte meg.. Jeg rasker på meg litt klær og løper ut. ææææææ og faller rett ned! For pappa har tatt bort trappen foran døren! Det er snakk om 7 trappetrinn høyt, bare flaks jeg landet på bærebjelkene og så datt ned.. :-) Håper dere får fint vær når dere griller da, du får fortelle meg hvordan reaksjonen ble!! Tipper alt går strålende! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5400489
kokosbolle Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei igjen ) Hehe, jepp, når vi kom hjem forsvant selvfølgelig godværet. Menmen.. Var på første svangerskapskontroll hos legen i dag. Hun henviste meg til Ullevål for nærmere gyn.und og ultralyd pga at jeg har hatt denne brune utfloden og at har fått påvist celleforandringer i livmoren. Jeg har en veldig hyggelig og forståelsesfull lege, er heldig sånn. Så nå venter jeg i spenning på innkalling. Gleder meg så til å få se liv der nede! Det er kjemperart å tenke på at moren min skal bli bestemor, men jeg tror hun har vært klar for det i flere år egentlig. Nå skal det bare bli deilig å få det ut i åpenheten, for jeg hater å holde på sånne store hemmeligheter. Når skal du flytte ut hjemmefra? Skal du flytte sammen med kjæresten din da? Hvordan vet du at foreldrene dine vil reagere negativt? Herregud! Det var flaks at det gikk så bra som det gjorde med nestenulykken din. Det kunne jo gått så utrolig mye verre. Passelig slapt av faren din og ikke si fra at han hadde fjernet trappen, men er han like surrete som faren min er det ikke noen overraskelse. Jeg hadde min egen nestenulykke i trappen utenfor der hvor søstern min bor, den var blitt såpeglatt på kanten av regnet, så jeg holdte på å gå rett på rompa. Klarte heldigvis å beholde balansen, men ble redd. Kan tenke meg hva som føyk gjennom hodet ditt når du gikk utfor. Huffda. Krysser fingrene for at ingenting skjer fremover. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5404267
nunnii Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 hei du! Så fint at du ble tatt alvorlig av legen din! Det er helt sikkert ikke noe, men så morro å få se babyen tidlig da! Var jo i samme siuasjon som deg i ca 9 uke, og det var herlig å se babyen vinke og veive! Gled deg! Hvis du har celleforandring, og har hatt brunlig utflod er det sikkert fordi du er overømfintlig, og lett får rift...kanskje? Skal til ul neste mandag, gleder oss så utrolig!! Vet forresten vennene deres det? Hvis ikke, så får du garantert mange som vil være med å se på babyting! Mine er helt i 100, alle vil være tante, og de snakker nesten mer om det enn meg! Men det er veldig gøy da! Foreldrene mine misliker kjæresten min og vil ikke engang hilse på han..de er skuffa og sure for at vi flytter sammen, og da vet jeg de klikker av å høre om graviditeten...Grunnen er at for ca 4-5 år siden var han litt,.."opprørsk", men jeg kjenner han jo, og vet at han er snill og seriøs, og folk blir jo voksne med tiden! Komplisert situasjon... Ja, den "ulykken" satte en støkk i meg, så nå er jeg oppmerksom på ting hele tiden. Uff, det å nesten dette på rompen er jo skremmende, det kan få dramatisk utfall! Men jeg må ha hatt englevakt! Har du fått noe svar ang eksamen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5406895
kokosbolle Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei igjen! ) Ja, jeg foreslo ikke engang å bli henvist videre, var legen som insisterte når jeg tok opp spørsmålet. Celleforandringene har jeg hatt i over ett år, så skulle uansett til kontroll i august, men legen ville ha meg inn så fort som mulig. Er deilig å føle at noen tar seg av meg, hehe. Den brune utfloden er helt sikkert bare rift tror jeg, men blir fantastisk å se babyen veive med armene, hihi. Er så optimistisk at jeg tror det må være liv der. Den eneste som vet om det er søstern min, men i dag er den store dagen for å fortelle det til moren og faren min. Så skal vi fortelle det til moren og faren til samboeren min, deretter tar vi alle vennene. Synes det er mest rettferdig at familien får vite det først, selv om jeg forstår deg i din situasjon med familien din. Så dumt at de ikke liker kjæresten din. Men etterhvert blir de jo tvunget til å bli kjent med han, og da kan det jo hende de endrer syn på ham. Er uansett en karakterstyrke hos han at han vil ta ansvaret for et barn og det sier jo litt at han må ha forandret seg ) Jeg er av den oppfatningen at stort sett så ordner ting seg, og det tror jeg det gjør i ditt tilfelle med foreldrene dine. La tiden være til hjelp.. (klisje, men ofte sant) Vet foreldrene dine forresten at dere skal gifte dere da? Jeg er overraskende rolig i forhold til å fortelle det til moren min, for er 12+0 i dag, så denne babyen kommer tydeligvis uansett, så det er opp til henne å takle det på best mulig måte. Jeg venter selvsagt å få alle de typiske innvendingene, du er så ung, du er student osv.. men så tror jeg mamma kommer til å glede seg. Og hun kommer til å gå bananas i barneklesbutikker når det nærmer seg. Hun elsker å shoppe. Med hensyn til pappa er jeg mer engstelig (han og mamma er skilt). Jeg har bestemt at han skal få vite det i dag også, er mest rettferdig, så ingen blir sjalu. Men gruer meg litt til å fortelle det til han, men babyen kommer uansett om vi forteller det eller ikke, så må vel bare få det ut, hehe. Jeg hadde jo bare en eksamen, i og med at jeg ble sykemeldt, og den er det sensur på 23.06, så får svar snart.. er litt spent, men må ha stått, og det er det viktigste. Hva med deg? Har du fått noe svar ennå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5422350
nunnii Skrevet 21. juni 2006 #6 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei på deg. Jeg er så spent på hvordan det gikk når dere fortalte det!! Hvorfor er du mer bekymret for å si det til faren din? Ja, det er jo mødrene som går amok mht babyklær, det mangler nok ikke på gaver skal du se!! Jeg synes faktisk det ikke er noe problem å være student og mor (hm, det sier jeg jo nå da, vel og merke, hehe..) for det er ganske greit å lese på egenhånd. Jeg er ganske bestemt på å fullføre denne utdannelsen, og det tror jeg går helt greit! Det at man er ung har ikke så mye å si, det kommer helt an på personen. Jeg føler faktisk at jeg er "gammel", eller hvertfall at jeg ikke er for ung selv om gjsnittsalder er nærmere 30... eksamene mine har gått veldig greit, bestod med bra karakter, selv om jeg satser enda høyere neste gang.. satser på å ikke være gravid da, hehe... Foreldrene mine vet heller ikke om at vi skal gifte oss, tror ikke de kommer uansett.. men jeg skal fortelle dem alt når jeg flytter, så får de tenkt og roet seg ned litt...hvem vet, kanskje går det ok? venter du på å få time, eller har du fått det alt? Spør om å få med et ulbilde, det fikk jeg, og det er så morsomt å ha!!! ungen er jo sååå liten! Du får fortelle hvordan det har gått med alt da, snakkes!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5428678
kokosbolle Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei igjen! Nå er det ute! Bomben har blitt sluppet og alt som kom tilbake var "gladsjokk" og gratulasjoner! Vi var hos moren min i går for å feire bursdagen hennes og bursdagen til mannen hennes som har bursdag på tirsdag. Jeg var i utgangspunktet ikke sååå nervøs, men ettersom kvelden gikk og middagen var ferdig spist satt jeg på nåler. Hadde bevisst ventet litt til senere på kvelden fordi jeg ikke ville at vi bare skulle snakke om det hele kvelden. Så slapp jeg bomba, sa bare: håper maten har lagt seg, så dere ikke dauer av sjokket, men vi har en overraskelse: dere skal bli besteforeldre! De ble selvsagt sjokkerte, men tok det hele med fatning og jeg tror mamma gleder seg. I dag ringte jeg pappa, og det gikk så bra! Han ble like sjokkert, men virka glad og stolt! Nå gjenstår det bare å fortelle det til venninnene mine, gruer meg litt egentlig, for jeg er den siste personen de kan tenke seg at får barn. Jeg har liksom alltid tenkt, karrierere først, så kanskje familie. Men man kan jo ikke planlegge alt heller ) Gratulerer med eksamen! Er så gøy når man føler at man lykkes. Jeg venter fortsatt på time, men skal ringe Ullevål i morgen å høre om de har satt opp time til meg ennå. Er utlåmodig! Skal spørre om bilde, og uansett hvor pinlig det blir med hele undersøkelsen, vil jeg ha med meg samboeren min! Hvor lenge er det til du flytter forresten? Håper ikke det blir helt kræsj med foreldrene dine, det tror jeg heller ikke det blir. De er som regel en ganske god støtte å ha somj jeg har oppdaget. Jeg hadde allerede dømt de på forhånd og tenkte at de kom til å dømme meg, men det ble ikke tilfelle i det hele tatt. Tvitvi! vi snakkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5439897
kokosbolle Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 22. juni 2006 har bytta nick, det er meg kamma_05.01.07. det var så mange som trodde jeg var fra Hamar og heide på Ham-Kam.. Jeg er hverken fra Hamar eller fotballfan, så endret nick. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5439934
nunnii Skrevet 24. juni 2006 #9 Del Skrevet 24. juni 2006 HEI! ÅÅÅ, så hyggelig! Gratulerer! Det var vel godt å få sagt det! Det er vel det eneste de kommer til å tenke på fremover, og så kan du planlegge masse med moren din, hun har sikkert mange gode råd til deg, og hun vil garantert ta deg med ut på shopping (hvertfall siden hun elsker det!!) Haha, tror jeg vet hvordan du hadde det mens du ventet på å få si det, og det blir liksom vanskligere og vanskligere ettersom kvelden går, så til slutt bare tar du sats..!!! Tipper venninnene dine blir kjempebegeistret, og kjempeglad på dine vegne. Ofte er det jo slik at de man ikke regner med skal ha barn med det første, er faktisk de som får det. Og er det ikke litt gøy at ikke alt ER planlagt...? Jeg flytter til helgen, eller det er da vi får leiligheten, men vi skal jo pusse opp litt, så da blir jeg trolig boende hjemme til malingen er ferdig! Jeg skulle til tannlegen her om dagen, og etter å ha snakket med jordmor sa hun at det gikk greit, men når jeg kom dit sendte tannlegen meg hjem for de vil ikke ta noen sjanser! Følte meg litt dum som ikke hadde ringt på forhånd for å spørre, men.. det var godt å slippe (skulle muligens trekke visdomstann og ta ut fylling for å legge på ny) for jeg misliker å gå til tannlege skikkelig!!! Du har vel fått resultatet fra eksamen? Håper du ble fornøyd! Keep in touch, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5459162
nunnii Skrevet 24. juni 2006 #10 Del Skrevet 24. juni 2006 Hehe, tenkte meg det ja... haha, ham-kamma! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5459172
kokosbolle Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 26. juni 2006 Heisann igjen! Har vært litt deppa de siste dagene, for jeg ringte Ullevål på fredag for å høre om de hadde fått henvisningen min, og de sa at de kun hadde fått en anmodning om å følge opp celleforandringene! ÅÅÅhh... Jeg ble så forbanna. Hadde fått inntrykk av legen at jeg skulle inn med en gang og få undersøkelse og ultralyd, så viser det seg at jeg ikke blir får time før i august. Det første jeg gjorde var å bestille ultralyd privat! Nå bare må jeg vite. Jeg kan ikke gå flere uker uten å vite om alt er bra, selv om jeg innerst inne tror det. Skal iallefall på ultralyd på torsdag, gleder meg! Etter det skal jeg fortelle det til alle! Skal selvfølgelig også ringe legen min å kjefte litt på henne, og hvis hun klarer å trylle frem en henvisning så får jeg heller avbestille den private, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det. Nå er jeg så innstilt på å få se frøet! Har ennå ikke fortalt det til venninnene mine og jobben, så skal bli greit å få det ut når jeg vet at alt er som det skal. Har fått resultatet på eksamen, hadde jo bare exfacen jeg. Stod og fikk grei karakter! Hvertfall med tanke på at jeg gikk etter halv tid fordi jeg var så kvalm. Nå tenker jeg meg du gleder deg til å flytte for deg selv? Har du bodd hjemme frem til nå? Hvor langt på vei er du forresten? Vet du har sagt det før, men greier ikke alltid å huske alt. Jeg er 12+5 nå. 2. trimester, here I come! Vi snakkes. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5470651
nunnii Skrevet 26. juni 2006 #12 Del Skrevet 26. juni 2006 Halluuuu Så utrolig kjedelig å ikke gi deg ul, og så si du får i august da!! Makan! Men like greit å ta det privat, det var det jeg også endte opp med å gjøre, der har de dessuten mye bedre tid!! Lykke til, og ikke bekymre deg! Det virker sikkert lenge til torsdag, men det går nok fort! Var forresten på ordinær ul i dag- det var såååå gøy! Å, den er blitt så stor siden sist jeg så den!!! Den vinka og veiva og var skikkelig aktiv, kjempemorsomt!!! Jeg er 17+6. Kjæresten min syntes også det var såå spennende, det er så fint han er helt med, for jeg er overivrig på å snakke om dette jeg :-) GLED DEG!!! Så gøy at du kommer til 2 trimester, da "sees" vi jo på de sidene også!! Ja, er veeeldig utålmodig på å flytte, har bodd hjemme heeelt til nå! Et under at de ikke ser magen min egentlig, eller så vil de ikke se den, eller tror at det er umulig, hahahaha, stakkars, de får SJOKK.. Så fint at eksamen gikk greit da! Er alltid godt å vite at man ikke strøk hvertfall!!! Skal du ha permisjon fra studiene frem til høst 07? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5476896
kokosbolle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 28. juni 2006 Heihei! Ja, må si jeg ble megaskuffet når jeg snakka med Ullevål. Prøvde å ringe legen min i går, men var selvsagt opptatt hele halvtimen (!) hun har ringetid. Hun har ringetid i dag og, men jeg skal på forelesning, så får ikke ringt. Da kan hun herved bare ha det så godt, for jeg SKAL se en sprellende baby i morgen! ) Gleder meg! Eneste jeg er litt engstelig for, er at den private legen kommer til å stille mye spørsmål om hvorfor jeg er der osv. Selv om jeg føler at jeg har en mer en god nok forklaring, tror jeg mange leger synes vi gravide er for bekymret. Hva sa legen der hvor du var på privat UL? Fikk du vite kjønn, eller ville du ikke vite? Jeg må vite hvis det er mulig å se det (på ordinær UL, da riktignok). Ja, har du fått mage ennå? Jeg både gleder meg og gruer meg til jeg får mage. Gleder meg, fordi gravide kvinner er vakre synes jeg, gruer meg fordi jeg akkurat har begynt på nytt studie og det er ingen der som vet det ennå. Er ikke akkurat så naturlig å prestentere seg opg så slenge på at man er gravid samtidig, hehe. Jeg tar permisjon fra midten av desember, etter eksamen på høgskolen, så er planen å ha permisjon i mer eller mindre ett år frem til des. 07. vi snakkes. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5494805
nunnii Skrevet 28. juni 2006 #14 Del Skrevet 28. juni 2006 Ville bare si kjapt at du ikke trenger å bekymre deg for å få ubehagelige sp.mål. Du betaler tross alt endel mer, og de ser deg mer som et individ, enn som en av mange. Jeg sa det som det var, at jeg var kjempebekymret, og ville forsikre meg om at det var liv der, og at det ikke var graviditet utenfor livmoren. Hun var kjempesnill, og sa hun forstod veldig godt, og snakket endel med meg om hva som ville skje fremover. Lykke til, fortell hvordan det gikk!!! Skriver mer senere!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5501907
kokosbolle Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei! Jeg har sett babyen min! Hjertet slo og den beveget seg, og suttet på totten ) SUKK.. Jeg ble så letta. Legen var såå utrolig hyggelig og tok seg tid til å forklare alt vi så, og han sa at alt var akkurat som det skulle og ryggraden og ribbeina var hele og fine! Er lykkelig nå. Mini´n var 7 cm fra hode til rumpe, som er helt normalt for uke 13, og jeg fikk termin 01.01.07. Ojoj.. blir dette et nyttårsbarn? Satser på å gå noen dager over tiden (haha, som om jeg kan kontrollere det), så den i alle fall kommer i januar. Er greit å ha en som er født tidlig på året i stedet for sent. Legen forsikret meg om at de fleste førstegangsfødende går over tiden. Legen hadde forresten en forklaring på den mystiske brune utfloden. Han sa at morkaka, som ligger foran, ligger "strukket" helt ned til livmormunnen, og at det nok var derfor det hadde kommet litt gammelt blod. Han sa også at morkaka mest sannsynlig ville bevege seg litt mer opp etterhvert som magen vokser, men at det så helt fint ut. Jeg og samboeren min møtte en venninne av meg rett etter UL, og fortalte nyheten til henne og viste henne bilder! Hun ble helt i ekstase, og så glad på mine vegne. Var så koselig. I morgen skal jeg fortelle det til jobben, og på lørdag skal vi fortelle det til faren til samboeren min (han har ikke fått vite noe før, fordi han ligger på sykehjem etter slag, og ville nok blitt knust om ikke alt hadde gått bra med den lille). Blir deilig å få det ut til alle! Håper du har det bra. Vi snakkes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5512269
nunnii Skrevet 30. juni 2006 #16 Del Skrevet 30. juni 2006 Ååå, så herlig å høre!!! Har vært litt nervøs selv, så jeg kan tenke meg at du er letta nå! Var det ikke bare helt skjønt å se den lille..?? Bare vent, når du ser den på ul i uke 18 har den nok forandret seg endel ja :-) Hahaha, du må passe deg nå, så det ikke blir et nyttårsbarn du får!!! Selv håper jeg min kommer til termin og IKKE senere. Nå er det vel bare å spre nyheten, kos deg med det!! Jeg kommer nok til å være borte litt fremover, flytter i dag, og vi har ikke noe nett i leiligheten ennå, samt at vi har endel å pusse opp etc. Jeg gleder meg så utrolig!!! Har fortalt mamma at jeg er gravid, og det ble ikke mottatt godt.. Hun fikk sjokk, og sa masse ting hun kunne spart seg. Men det er hennes valg, så jeg prøver å være glad og glede meg, for jeg har jo masse fint som skjer fremover!!!! :-) Ha det kjempefint fremover, satser på masse sol, så snakkes vi så fort jeg har sjansen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5514051
kokosbolle Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 3. juli 2006 Heisann! Ja, jeg gleder meg masse til neste UL som er allerede 4.aug. Da får vi vite kjønnet hvis h*n vil vise oss, og jeg er så spent! Har hatt jente-følelse hele tiden, men på UL som var, ble jeg veldig usikker, men holder fortsatt en knapp på jente, selv om en gutt er like velkommen! ÅÅ, det er så spennende med ny leilighet! Er så gøy (men slitsomt) å pusse opp å få det fint rundt seg. Hvor lang tid tror du dere kommer til å bruke på å pusse opp? Jaja, er vel greit for deg at moren din vet det nå, selv om hun sa mye hun ikke burde ha gjort. Tipper hun får en litt annen innstilling når sjokket gir seg etterhvert. Mamma fikk jo også sjokk, selv om hun ikke ble sur, men nå går hun rundt å storgleder seg til å bli bestemor. Var på sommerfest i helgen hos noen venner av samboeren min, og der måtte jo nyheten ut til alle vennene hans. Fikk bare gratulasjoner og det var kjempemorsomt. Eneste dumme var at jeg er så ekstremt trøtt om dagen, så vi dro 0130 allerede, for da var jeg helt ferdig. Men i og med at jeg skulle kjøre, så fikk samboeren pent være med da. Hehe.. Neida, han er så søt om omtenksom, så det var han som så at jeg var trøtt, så han foreslo at vi skulle dra. Håper jeg blir litt mindre trøtt med tida. Er du trøtt om dagen? vi snakkes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5538085
kokosbolle Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 10. juli 2006 dytter litt på denne, venter på å høre fra deg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5598595
nunnii Skrevet 14. august 2006 #19 Del Skrevet 14. august 2006 Hei på deg. Vet det er leeeenge siden, men mye har skjedd.. Har enda ikke fått internett hjemme, går på veggen snart!!! Har vært sykemeldt en måned nå, bare vært hjemme (skriver fra biblioteket nå). Har vært inn og ut av a-hus pga komplikasjoner, men det går bra nå, heldigvis!!! Alt er bra med deg? Magen er vel blitt mye større?? skal mase på internett, så kan vi snakke masse fremover, savner det... ha det bra så lenge!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5919089
kokosbolle Skrevet 16. august 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 16. august 2006 Nei guri malla, der var du jo! Jeg har skifta nick igjen jeg da, fikk ny termin etter UL. Og vi skal ha en liten gutt. Hva har skjedd med deg? Komplikasjoner? Huff da, håper alt går bra nå. Jeg har det veldig bra, magen begynner å komme, men fortsatt kan ikke folk som ikke kjenner meg se det (og jeg er 20 uker nå!) Hvordan går det i ny leilighet? Vi snakkes, klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-5950385
nunnii Skrevet 21. august 2006 #21 Del Skrevet 21. august 2006 Hola!! Hadde masse blødninger, veldig skummelt... håper virkelig det har roet seg... Så det blir en liten tass? Så koselig. Tenkt på noe navn da..?? Nå er magen veldig stor, og det sparkes kraftig, men jeg synes det bare er herlig å kjenne liv jeg da ;-) Det går tregt i leiligheten, kan jo ikke hjelpe til med noe, men vi har pusset opp stuen og halve soverommet. Er litt rart å være on my own (med samboer da selvsagt)... Hva med skole og jobb? Tenkte å begynne, men må ta det veldig rolig.. hahaha jeg går sååå sakte som en gammel dame, mangler bare rullator hihi.. keep in touch da du... Håper alt er topp!! mulig det blir nyttårsbarn på deg da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-6012867
kokosbolle Skrevet 25. august 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 25. august 2006 Heisann! Uff, blødninger er fælt. Fikk du noe svar på hvorfor du har hatt disse blødningene? Bra at det er bedre nå da. Vi tenker på navn, men kommer ikke til å bestemme oss for noe sikkert før vi ser gutten vår. Og han har å holde seg inne til over nyttår, hehe. Hva med dere? Tenkt på navn? Vi har pusset opp barnerommet vi da (eller samboeren malte det, jeg sydde gardiner). Begynte på "ordentlig" skole igjen for to uker siden nå. Går helt greit, men ser ut til å bli en hektisk høst altså! Er masse innleveringer hver uke, men jeg trenger det for å bli tvunget gjennom pensum, hehe. Har dårlig selvdisipling, kan du si ) Du fortsetter deltid på jussen eller? Vi snakkes, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-6062388
nunnii Skrevet 28. august 2006 #23 Del Skrevet 28. august 2006 helluuuu!!! Så du er back in school... begynner snart jeg og...æsj, da blir det busstur hver dag...kjedelig... Hadde foranliggende morkake men den har trekt seg litt opp- det er bra. Vi har ikke begynt på barnerommet enda, håper samboer får fri en uke snart så det blir gjort. Ja det er greit med innlev, for da må man jo jobbe!! hehe...du rekker kanskje også eksamene før jul? tror ikke det går med meg men vi får se... ja, jeg fortsetter vel heltid, prøver på det! Vi har tenkt noen navn, men som du sier, vi venter litt til vi ser babyen...må jo passe!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-6099779
kokosbolle Skrevet 2. september 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 2. september 2006 Hallo igjen ) Jeps, er back in school. men det beste er at det ikke er kjedelig lenger. Holdte jo på å forgå av kjedsomhet på jussen, men ikke på byggingeniør nei. Det er spennende! Du begynner på 2. avdeling på jussen du nå? Er så innstillt på å ta alle eksamenene før jul, men har jo muligheten til å gå ut i permisjon fra 10. des, så vi får se hvordan det går og hvordan formen er. Er veldig motivert nå, så skal prøve mitt beste for å få tatt alle. Hvordan går det forresten med familien din og det at du har flytta? Tar de det greit? Har de vært og besøkt dere? Menmen, når får jeg komme meg opp av senga. Har fullpakket program i dag, skal bl.a. besøke mamma. Vi snakkes, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5394244-hei-nunnii/#findComment-6162897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå