Gå til innhold

lyst å bli med å starte familie barnehage?? trenger 1-2 flinke folk....

Anbefalte innlegg

Heisann,,

jente på snart 27 år her.. Har 2 jenter på 4 og 6 ,5 år, og en liten gutt på 17 dager... har planer om å starte familie barnehage i sep/okt... her ska unga leke seg og føle seg trygge...Har du barn fra før er det bare fint,men ingen must da.. Du må være:

ærlig, snill og flink med barn selvfølgelig.. trenger ingen utdannelse..

Bare du er snill og trivlig...

Har planer om å levere mat til sultene foreldre som dem kan ha med seg hjem.. det kan være f eks hjemlaga pizza, ,mousakka,lasagne,fiskekaker,kjøttkaker, osv osv.. i begynneslen vil vi kun ha dette 2-3 ganger i uka,..

Noen som kunne tenke seg å bli med??

Kan hjelpe til med å skaffe bolig... Jeg leier stor leilighet for 3500.. ei venninne leier et stort hus til kun 2ooo kr,, hu ska flytte og denne blir da ledig,.. Det er ca 4 soverom der....

Møre og romsdal....

Ha en fin kveld...

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hei du... Så ikke mld di før nå jeg..

Ja,mailen min er :

[email protected]

du kan få mob nr der....

Hadde vært artig å fått dette til.... Det er stor etterspørsel etter familie barnehage,da vi ikke har det nå.. Alle de vanlige barnehagene er fulle å, og det er noe spesielt med familie barnehage...Har snakket med kommunen og vi kan leie lokale av dem..Og få støtte / penger av dem til å starte.,,,,

Nå er det 8 barn jeg veit om som blir med,,,,

Send meg en mail så kan vi ta oss en prat

ha en fin kveld...

Annonse

Send meg en mail så kan vi ta en prat.. Blir for userisøt her,.Ser det er ei her som mener hu veit alt.. Noe hu ikke gjør..Kjenner denne person godt,og hu har ikke gjørt aent enn å "forfølge " meg inni her,,uansett hva jeg skriv så ska hu si noe... Uff så lei assa... send meg en mail du, så kan vi snakke uforstyrret .... Har snakka med kommunen ,og alt er greit faktisk... Dem stiller som krav at lokale er i orden, ska følge noen forskrifter veit du...

Og så må mann ha en person som ska være der så så mange timer i uka,denne person må ha utdannelse,,men den biten er i orden ja,, Kan forklare mer seinere jeg da..

ha en fin kveld.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...