Gå til innhold

Flere som er skikkelig møkklei???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å bli ferdig nå... Er sliten og trøtt og føler at tiden står stille. Flere med meg? Er 37+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg er, og på en annen måte er det litt vemodig at vi er snart i mål. Se mitt innlegg på klubb sidene til juliklubben.

Skrevet

drit lei og har 7 uker og 2 dager igjen....

Skrevet

Hmm.... Synes plutselig nå at tiden går kjempesakte, og så er jeg bare i uke 34 også. Har gått fort til nå, så hvordan blir det framover nå da? Skal heldigvis på jobb 3 uker til, men har begynt å roe ned, og da går tida sikkert sakte. Hvordan er det å ha 3 uker "fri", vanskelig å finne på noe å gjøre? Tips til noe å gjøre som går greit å kombinere med stor mage, tungpust og hovne føtter mottas med takk!!!! :- )

Skrevet

JAAAAAAAA!!!!!!

14 dager til termin,og er sååå lei!!

Magen har sunket,sånn at jeg ikke har sjans til å sitte med beina sammen lenger...ligner en kar der jeg sitter...

Syns de siste dagene har vært veldig laange....

Skrevet

Jeg har også lyst til å bli ferdig nå, er 38+1... Har ingen spes plager, foruten mye vann i kroppen, så formen er egentlig bra..så skal ikke klage på det! Men vil veldig gjerne bli ferdig nå, og treffe baby`n som vi har ventet på så lenge!! Og pappa`n er nok ennå mer utålmodig enn meg tror jeg... Skal til jordmor i morgen, og da skal jeg få henne til å sjekke modning. Om jeg er moden skal jeg be på mine knær om at hun skal strippe meg! Så blir spennende å se i morgen... Lykke til videre til alle utålmodige, jeg krysser fingrene for at vi får treffe bebisene våre snart!! :o)

Skrevet

E så lei at æ vil spy..

Men e da oxo snart på femte dagen over :o(

Men neida trur du han vil ut, nei..

Blir gal av den ventinga..

Skrevet

Jeg syntes magen har vært stor i 1 år, og har vært lei de siste 3 mnd.

Hehe.. Gleder meg veldig til han kommer, og jeg har 5 uker igjen til termin

Skrevet

Hadde ALDRI trodd jeg skulle klage på en norsk sommer...men dette blir for mye, så man kan vel trygt si at jeg er lei!!

Et lyspunkt er at - selv om jeg i dag har akkurat 3 uker igjen til termin - så skal jeg ta keisersnitt på onsdag =) Jippi!

Heng ut jenter! Tiden flyr fort tross alt =)

God sommer og lykke til!!!

Skrevet

Ja enig nå ja. Er 5 dgr på overtid, men det blir sikkert fler dager...... Vil få igang fødseln nå............

Skrevet

Jaaaaaaa!!!!!!! Tre dager over termin og tror at han blir inni der til jul. Vil bare ha han ut nå!!!!

Skrevet

Jepp!!! Har 7 dager igjen til ul-termin i dag. Bare 3 dager igjen til mens-termin, så dette blir jo spennende.....Håper eg slipper å gå over tiden.

Lykke til jenter:)

Skrevet

Egentlig ikke, formen er super og jeg bare koser meg! Har 6 dager igjen til termin og er litt hyper om dagen!!

Skrevet

Skriver under hær jeg og..... Er DRIIIIIIIIIIITTLEI... 14 dager igjen til termin....

Skrevet

jeg er veldig klar for å presse ut bebisen.. 5 uker til termin, så jeg får vel vvente noen uker til..

Skrevet

ja jeg er lei. sover ikke og har vondt over alt. Har 28 dager til termin. orker ikke tanken på å gå over, blir gal.

Skrevet

Ja! Vær så snill å komme snart nå, har 29 dager til termin. Har bekkenløsning og vondt over alt. Sover ikke å har noen føtter og hender som du nesten ser vokser i solen og er plaget av en halsbrann som jeg ikke unner noen. Itillegg til dette så har jeg blitt syk, kjempevondt i halsen og orker ikke spise, men d må jeg jo bare for uten mat blir jeg helt sinnsykt kvalm. For et liv, håper virkelig at den vil ut før termin!

Vær så snill lille vakre babyder inne!

Mye syting her ja!

Skrevet

JA!! 6 dager over termin og det gjør vondt vondt vondt vondt

Skrevet

Er så utrolig lei at du aner ikke!!!! Har mens termin i dag, og 16 dager til ul termin.... Har bekkenløsning, mye vann i kroppen, sover ikke om nettene.. Vil ha gutten min ut NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! He he

På torsdag får jeg vite om jeg får keisersnitt, pga seteleie... Så da får jeg kanskje se gutten min til uka!!!!

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. Jeg er så lei som det går an å bli. Herregud denne gangen har det vært sååååå vansklig altså. Har bare 10 dager igjen til termin, men trodde hele tiden at andregangsfødende føder alltid lenge før termin:((((((((((( Nå må hun komme ut snaaaaaaart.

Skrevet

Jeg er to dager over termin og gråter hver morgen for at ingenting har skjedd. Jeg har prøvd det meste, men ikke akupunktur. Er det noen som har prøvd det? Funker det?

Skrevet

klar som et egg har fått ny mening :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...