2 søte Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 jeg er veldig plaget med sure oppstøt, men aldri halsbrann. men det jeg lurer på er det noen som har noen gode tips for dette, litt uten om de vanlige? jeg har prøvd alt! ingenting funker og nå sitter jeg her sulten, tørst, og gretten fordi jeg blir rett og slett ordentelig syk av og spise.. og har dere noen gode tips om noe som er lurt å drikke? melk er prøvd og funker bare litt....
Gla-mor Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Gaviscon som du får kjøpt på apoteket fungerer bra for meg. Legger seg som et "lokk" på mageinnholdet så det ikke kommer opp. Unngå å bøye deg ned også, ta heller beina opp på en krakk for å ta på sokker og sko. Ellers er vann bra :- ). Nøytraliserer innholdet så det ikke er så surt.
* Zoë * Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har ingen råd å gi deg som du ikke allerede har fått. La bare merke til nicket ditt. Jeg venter også en jente i august og jeg heter det samme som deg. Syntes bare det var litt morsomt.
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har vært plaget lenge, kjøpte Gaviscon tyggetabletter i går og det var deilig å legge hodet på puta for første gang på veldig lenge!
MammanTilGullene Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Vannmelon funker på halsbrann. Tynner ut mageinnholdet. Så selv om oppstøtene ikke slutter, så føles de ihvertfall ikke like ille vil jeg tro! Det ligger litt lengre i magen enn rent vann.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 jeg er veldig plaget med sure oppstøt/halsbrann, ikke gøy å kaste opp i munnen sin... Gaviscon er løsningen! helt fantastisk og nødvendig når man skal sove. på dagen prøver jeg å unngå å bruke det, ved å drikke mye vann, spise mindre hvert måltid (får heller spise flere). dessuten virker den lokalt, går ikke over i blodet og derfor ikke skader/påvirker dn baby.. En flaske koster rundt 99,- på apoteket, og den har du en god stund. lykke til!
Maria *20 aug Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 jeg venter også en liten pike i august. har menstermin den 16 og ul-termin den 20. aug. Hvor bor dere? jeg bor i trondheim og er 24 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå