Gå til innhold

August: Barbevogn - litt billigere?


groma80

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har så lyst på en Emmaljunga Edge Duo vogn. Har funnet mange fordeler med den, og tror at jeg får den inn i min lille Audi A3. Det jeg lurer på er om noen hvet hvor man kan kjøpe den litt billigere enn hos f.eks. Rudo? Syns igrunn 7000,- er vel dyrt for en vogn, selv om svigers vil sponse oss. Prøver å følge med på Finn.no, men ikke mange til salgs der heller. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke om det var den modellen Tiny kjøpte, men de sparte 1000,- på å kjøpe den på kattis babyshop i Strømstad. Kjøper man en del andre ting der samtidig kan man fort komme opp i noen tusen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Snakket med Kattis i min leting (Hadde venta grusomt lenge på at min bestilling skulle komme på Rudo).... Den koster 6990 svenske kroner i forige uke. Valgte til slutt å hente den jeg hadde venta på hos Rudo, ble ikke mye å spare i Sverige synes jeg. Kan bli vanskelig å få fatt i den du vil, må antagelig nøye deg med hva de har inne på lager. Dette skyldes at Emmaljunga har stoppet all produksjon av denne serien for i år. Skal begynne med 2007 modellen etter ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte nitidig med på finn.no og fikk en 2004 modell i mørk blå farge til 4000 kr inkl vinterposen (termoposen til emmaljunga). Var veldig fornøyd med kjøpet mtp slitasje og utseende.

 

Lag deg et søk på finn.no og tvi tvi i jakten :) Jeg gleder meg kjempemasse til å bruke den når babygutten kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm koster 7000 svenske. Det blir 6000,- norske. Iaf i følge Tiny som hentet sin på onsdag:) Er nå en tusenlapp. Men så må man trekkke fra bensin da evt. Lønner seg nok å kjøpe flere ting ja, men da blir det vel smugling. Kan ha med seg varer til en verdi av 6000,- dersom ute av Norge i 24 timer. 3000,- dersom under 24 timer. Dersom man ikke velger å stoppe i tollen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde kjempe store planer om å kjøpe emmaljunga edge duo,men etter å ha kikket falt valget på en basson duo i stedet syns jeg fikk mere for pengene der,så er den jo også kårettil best i test hos tv2. Men er jo selfølgelig smak og behag. Basson sin koster 4500ny,så er jo endel å spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og svar, skjønner at vi kansje er litt sent ute da.. Føler igrunn jeg har god tid da med litt over to mnd igjenn, men men..

Får følge med på finn tror jeg. Enn dere da? Hvilken vogn har dere kjøpt? Har dere tenkt på at barnet begynner å bli litt stor til vinteren og trenger en del plass i vognen med voksipose og alt det der?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt en basson,den er det god plass i bagen så regner med at jeg kan ha baby i den ganske lenge med skinnposen oppi. Derfor valgte jeg duo istedet for kombi, synes bagen er endel større på den. Og babyen kommer jo trossalt i august så ikke så lenge til det begynner å bli kaldere ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...