Gå til innhold

lengter...


julibaby2

Anbefalte innlegg

Jeg nyter egentlig å gå gravid. Nyter det å få ekstra oppmerksomhet, koser med den store magen, spiser masse goderier og bare synes jeg er flott med mage + de ekstra kiloene.

 

Men oppi dette har jeg slitt lenge med kynnere og med dårlig bekken. Vært sykemeldt en god stund og begynner å bli veldig klar for å møte den lille i magen. Har en gutt på to år og har nok å fylle dagene med. Men er så spendt på den lille og så drita lei kynnere og andre plager. Og litt lei og tris samtidig da det mest sannsynlig er siste gang jeg går gravid. Noen som vil dele sine tanker og følelser om den siste tiden vi har igjen å gå.

 

Stor klem til alle ventende.

 

Hilsen Hilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til jeg kan ligge på magen å sole meg igjen :) ikke at det er så fryktlig mye sol her i Trondheim idag da, men bare det å ha muligheten til det :)

Å ikke minst kunne snu meg normalt i senga uten å nesten må ha tilfart, hehe :)

Det skal også bli deilig å sitte vanlig igjen uten å få spark og dytt i ribbeina, og det å kunne få på seg sko og sokker uten å få pustebesvær :)

 

Må si at jeg har hatt et veldig lett og kjempefint svangerskap, jobba 100% frem til permisjon (jobber i barnehage), og jeg kunne godt ha jobbet lengre. Har hatt svært lite plager, hadde en del maserier i helga, trudde nesten det var fødsel på gang, men den gang ei.. Har litt vondt i bekkenet, men tar jeg det med ro, så forsvinner det.

 

Syns det er veldig trygt at h*N er i magen akkurat nå, litt skremmende å tenke på at jeg har en bitteliten baby i hendene snart :) Føler meg ikke helt klar, kunne godt ha utsatt fødselen en stund til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på 3 år og er nå 35+5 uker på vei med ei jente.

 

Har hatt to veldig greie svangerskap hittil. Har hatt noe bekkenplager og en del kynnere, men det syns jeg det er verdt. Kunne gått gravid mange ganger jeg hvis jeg slapp å føde. Elsker å kjenne bevegelsene og er veldig stolt av den struttende magen.

 

Ble sykmeldt for nesten to uker siden pga null overskudd. Er helt tappa for krefter, så det gikk ikke å kombinere jobb med familieliv og svangerskap.

 

Min mann vil ikke ha flere enn to barn, men jeg har ikke lyst til å slippe tanken helt. Får se hvordan denne fødselen går og hvordan det blir med to barn. Kanskje jeg kan overtale ham med tiden hvis alt går greit? Ikke gi helt slipp på tanken om å gå gravid igjen hvis du ikke vil. Jeg vil holde mulighetene åpne så får vi se hva tiden bringer.

 

Gruer meg til fødselen så jeg håper lille nurket venter noen uker til med å komme.

 

Lykke til videre. Stor klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...