Gå til innhold

Tidligere røyker som bare må spørre, vil ikke starte noen debatt!!

Anbefalte innlegg

Jeg klarte det, sluttet for over ett år siden, ville være røykfri til jeg skulle bli tante, og det ble jeg. Syntes ikke det var så vanskelig heller. Hvorfor klarer ikke dere det da?

Hva med å prøve hypnose for eksempel??, koster litt men er virkelig verdt det om dere virkelig vil slutte. Og vil dere begynne igjen kan dere jo også tenke på hvor mye penger dere har kastet bort på hypnosen om dere tar den første røyken (et lite tips på veien bare)! Mennesker er vanedyr og røyking er en stygg stygg vane!

Er jo mange som klarer det, så hvorfor skal ikke dere? Dere klarer dette!!

De to første ukene kan være tøffe, men så blir livet så mye mye bedre etter det! Så hvorfor ikke ta sjansen? Stol på dere selv og si at dere vil bli ikke røykere, ikke si at dere skal slutte, men si at dere skal bli ikke røykere og stump røyken en gang for alle!

Jeg lover dere, dere vil føle dere så fri og føle at dere får en stor gave hver dag dere ikke tar dere en røyk!!

Ikke tenk det i hjel, tenk at sånn er det bare, nå er jeg ikke røyker og vær stolte av dere selv, slutter dere gjør dere en stor ting!

For dere selv og alle rundt, folk ser så positivt på andre som klarer å slutte å røyke, gjør det da vel! Ikke planlegg at "i morgen, el overimorgen tar jeg min siste røyk", bare slutt, her og nå! Jeg vet dere kan klare det! Det er ikke så vanskelig som det virker som!!

Hadde det ikke vært fantastisk å våkne opp i morgen som ikke røyker? Det kan du nemmelig!!

Fortsetter under...

Bra for deg at det er så enkelt! Jeg har vært røykfri i 2 mnd og må si at det blir bare værre og værre. Ikke at jeg har tenkt å røyke mens jeg er gravid, men jeg ser ikke bort fra at jeg koser meg med en røyk neste sommer!

Det værste for en som prøver å slutte er sånne innlegg som det her egentlig......... Det er SÅÅÅÅÅÅ enkelt, for noen er det det, for andre ikke...

Nå tror jeg du misforsto, jeg rakker ikke ned på folk som røyker, fordømmer ingen, folk må få gjøre akkurat det de vil.

Var ment som en liten piff opp da, beklager om noen tok dette feil. Men tenkte det kunne være litt inspirerende å høre om folk som slutter, og som prøver å gi inspirasjon og motivasjon til andre som sliter med det samme, for jeg vet det er tøfft.

Hei

Så deilig å lese ett sånt innlegg her- en slags "pep-talk". Du har helt rett-det er bedre å tenke at nå skal jeg bli en ikke røyker i stedet for at nå skal jeg slutte å røyke. I morgen prøver jeg igjen- en ny dag og nye muligheter- har klart det før og det var skuffende enkelt- men det var også skuffende enkelt å begynne på igjen....

Kom gjerne med flere råd og vink dere andre som har klart det som kan holde "spiriten" oppe for oss som er ferske i slutte gamet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...