Gå til innhold

Erfaring med 3 tette barn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine blir det nøyaktig 3 år og 2mnd mellom. Eldste frøkna er jo så flink til og gå, men jeg har både søskensete og søskenbrett. Rakk akkurat og selge søskenvogna før vi fant ut at 3.mann var på vei. Ellers er jo søskenvogn av no`slag med evt søskenbrett. De har faktisk tvilling/søsken vogner som du kan feste opp til to søskenseter på "styret". Tror det er ABC som har de, men er veldig usikker.

Lykke til:o)

Vi kjøpte tvilling/søskenvogn da vi ventet forrige barn, og benytter den enda. Tenker å benytte den videre nå når nestemann kommer. Dette var en emmaljunga cherox vogn, men d fantes visstnok ikke søskensete til den..Men det skal gå an å få festet et stå på brett på den.. Det er vel kun snakk om ca 6 mdr før største tette hos meg kan gå fint selv ved vognen, ikke sikkert det blir så mye trilling i vinter heller..neste kommer jo i september..Det ordner seg sikkert. Vi har også et større barn (7år), som kan trille en av småtassene i ei trille dersom jeg og barna er alene på trilletur. Blir nok en spennende tid vi har i møte..

artig å lese at det er flere i min situasjon: venter nr. 4 og får 3 barn på akkurat 3 år. Har ei på 8, 3, 1 1/2 år. Har termin 8. juli. Har brukt ei enkel tvillingvogn da jeg fikk nr 3: carena. to seperate rygger- kjempegjæv. Har ikke klart meg uten ettersom mannen min jobber skift og 12-timers i helger. Nr 3 hadde kolikk og skrek i 4 mnd. og sov bare 5-20 min. av og til. det var fryktelig slitsomt når mannen min var på jobb kvelder og netter. det var derfor til stor overraskelse da vi forstod at vi hadde klart det en gang til...å få 1 og 1/2 år imellom. håper denne babyen kan sove litt for det blir ikke gode soverutiner når babyen har hatt kolikk. Hun er 1 år og 4 mnd og har sovet bare 4 hele netter siden hun ble født!!

Annonse

Er gravid med nr 3 har en gutt på 5 og en gutt på 2 så det blir temmelig hektisk .Skal prøve få minstemann til å slutte med bleier i sommer.

Når slutter dere med vogn? jeg tenkte på minstemann han sitter ikke så mye i vogn nå. Kun hvis vi skal gå lenge. Lurer på om jeg trenger tvilling vong eller om jegklarer meg uten. Han blir nærmere 3 når babyen kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...