Gå til innhold

Når hadde dere den første trilleturen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager siden fødsel. Lurer på om jeg vil ut og trille snart :) Når er det vanlig at man tar de med ut på tur første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på trilletur dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset på 3 dagen, og det er blitt mange fine trilleturer disse 11 dagene etter at han kom.

Vi bare koser oss.

Skrevet

Nå når det er varmt i været er det vel greit med trilleturer allerede første uka. Fikk barn i oktober forrige gang, så da ventet vi 2 uker. Pass på trekk og akkurat passe med klær/dyne, og selvfølgelig hvor langt du orker å gå!

Skrevet

Bare å gå det :-) Var ute å trillet første dagen hjemme fra sykehuset (i november), men tenk på deg selv, for du orker neppe så mye som du tror :-)

Skrevet

Jeg fikk sønnen min 14 juli i fjor og vi var på trilletur (jeg på vaggetur) da gutten var 3 dager... :-)

Skrevet

Jeg var på første trilleturen når jeg selv klarte å gå. Det var vel drøyt 2 uker etter fødselen. Da trillet jeg ca 50 m, så måtte jeg gå inn igjen *ler* Men du verden så stas det var!

Bare trill i vei du. La verden møte ditt lille mirakel.

Herlighet, som jeg gleder meg til det bilr min tur igjen!

Skrevet

Jeg trillet tur samme dag som jeg kom fra sykehuset....å d var i januar..

Skrevet

dagen etter hjemkomst, i oktober. men d var til et apotek i et handlesenter. Det er ingen grunn til å vente i ukesvis så lenge du og baby er friske og nogenlunde født til termin. er hn veldig tynn eller litt umoden i lungene er det lurt å vente men da får du beskjed om det av jm og lege hvis det virkelig er nødvendig.

Skrevet

Vi trillet tur 2 dager etter vi hadde kommet hjem fra sykehuset, og gjett om det var koselig da:o)))))) storebror som syklet ved siden av mens jeg trillet vogna:o) herlig!!

Skrevet

fikk førstemann min for 6år siden i mars. hjemme fra sykehuset etter 1uke(april da). trillet tur dagen etter vi kom hjem fra sykehuset..

Skrevet

5 dager etter fødselen. Sønnen min var pakket godt inn og hadde det fint i vognen sin. Dette var i februar og vi hadde snø. Jeg ble derimot veldig sliten etterpå, litt vondt der nede ja.. så skulle nok ikke gått så langt.

Skrevet

tanta mi gikk hjem fra sykehuset begge gangene hun har fått barn, og da har hun bare liggi der to dager eller noe... håper jeg blir like sprek, men jeg har mye lengre veihjem fra sykehuset da... så jeg tar ikke sjansen på å gå hjem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...