Gå til innhold

Flere som har/har hatt hemorider som

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke lar seg dytte innenfor endetarmsåpningen og som gjør vondt hele tiden. Hva gjør dere/gjorde dere? Er det håp for at det blir bedre? Eller må de fjernes? Har hatt vondt i en ukes tid nå..

Velger å være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine forsvant av seg selv etter noen uker etter fødselen. Det finnes også en salve man kan smøre på, husker ikke hva den het.

Skrevet

E av di heldige som har sluppet unna det værste styret med dem. Jeg hadde snakke med legen etter så lenge med smerter.

God bedring:)

Skrevet

Det værste er at det er 8,5 mnd siden jeg fødte, og nå først fikk jeg vondt..

Skrevet

Når du har vært på do og bommelomma, tar du litt dopapir med kaldt vann og holder inntil kulen. Da trekker den seg sammen og er lettere å dytte oppi. Kjør så på med salve... Burde funke. Du kan også holde en isbit inntil, er mer effektivt men blir mye mer styr...

Lykke til, hemoroider er noe jævla drit...

Skrevet

Jeg fikk vondt nå 3mndr etter fødsel. har nok hatt de en stund men..de er innvendi da. Scheriproct salve og supp kan brukes, men vet ikke om de er reseptfri?

Skrevet

Jeg har vært plaget av dette lenge..du kan få en resept fra legen din som heter sceroproct, det er stikkpiller..eller så har de den i salve som man får kjøpt uten resept.

Skrevet

Jeg måtte fjerne den kirurgisk. Det ble gjort med lokalbedøvelse og var vondest samme dag. Etter ca. 2 uker var jeg helt fin.

Skrevet

i have them too :((( to go to the toilet its a torture for me.

I`ve got a recept from the doctor.Stikkpiller+cream(xyloproct). its a second day today.going to a doctor after 2 weeks(6 weeks control)

Doctor said if after 2 weeks it not gets better..i have to take a operation :(((

but i hope it will get better n:)

Skrevet

Kan du forklare litt om hva du måtte gjennom av undersøkelser og div i forbindelse med operasjonen?

Skrevet

Du får Alcos-Anal uten resept (salve). Den hjelper i alle fall litt. Hos meg har de kommet og gått et par ganger siden fødsel, minstemann er litt under 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...