Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #1 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har så vannete utflod til tider. Kjenner nesten ut som det er blod,så jeg stikker på do å sjekker,men da er det bare utflod som er kommet.. Er dette normalt eller??! Jeg er i uke 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annalovinda Skrevet 18. juni 2006 #2 Del Skrevet 18. juni 2006 jg er på vei inn i min uke 7 og jg har noen dager utflod og andre litt mindre.men jg kan plutsekig kjenne d renne akkurat som når man fikk mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #3 Del Skrevet 18. juni 2006 jeg har det ogå slikt. I morges når jeg tod opp trodde jeg at jeg fossblødde - det bare rant av meg... Godt å høre at det er normalt og al fere har det slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #4 Del Skrevet 18. juni 2006 Så bra å se at andre har det å! Bare å tro at dette er normalt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #5 Del Skrevet 18. juni 2006 Har det slik jeg også. Tenker tanken BLOD med en gang, men så er det nesten bare som vann.. ;o) Så sikkert helt normalt siden vi er flere om det.' Å er så gla i BIM ;o) Deili å kunne dele ting med dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå