Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed av HS å slutte å gi lillemor mat om natten pga at hun hadde lagt på seg 1kg på en mnd...hun er 6,5mnd å...

er jo så lett å gi henne flaska når hun vokner i 2tiden å vil ha mat...

hun spiser grøt til frokost,melk i 12tiden, middag i 4tiden med vann, og grøt og melk til kvelds +ett natt måltid jeg må få slutt på....

prøvde i forige uke...men det er jammen ikke lett dette...fikk henne til å sove ett par timer ekstra...så ble det jubaluba i heimen....nekter å sove før hun fikk flaska...

synes det er litt ekkelt å la henne skrike da vi har noen som bor rett over oss...for meg gjør det ingen ting om hun skriker,men vil jo ikke ta fra det gamle ekteparet oppe nattesøvnen...

Hvordan gjør dere dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5393344-nattavenninghjelp-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det rare med jenta mi er at hun sov hele natten fra hun var 2mnd til hun ble 5...en periode voknet hun hver halve time etter klokken 2...

synes de på HS blir så sure om vi ikke gjør som de sier...

tror det er tenner som plager lillemor, sa det til HS,men da mente de at det var ENDA viktigere å kutte nattmaten,pga fare for tannråte å slikt...

For noe tull!

Man må lære seg å ta HS sine råd med en klype salt. Enkelte ganger gjør de ikke annet enn å bekymre uerfarne mødre med alskens vekt-svada..

Hvis hun trenger den maten, så la henne få den.

Min gutt var kjempestor ved den alderen kun på mm, men nå er han slank, etter at han begynte å gå raste kiloene av..

La henne få mat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...