Gå til innhold

KAN JEG GI BÆIBI PÅ 4 MND BANAN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAR LØST Å GI HO BANAN,KAN JEG DET?

ER BANAN NOE Å BLI HARD I MAGAN A?FOR DA TRUR JEG JEG SKA DRITE I DET,HO ER JÆKLI HARD I MAGAN.

Å AVOKADO?KAN JEG GI DET Å?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HALLOOOOO? LØST Å GI HO DET NÅ,NETTOPP VÆRT Å KJØPT INN Å GREIER! SVAR DA DERE SOM VEIT

Skrevet

jeg begynte å gi gutten min banan da han var 4 mnd og det gikk kjempefint-har fått litt hver dag siden!! han elsker det og smatter og oier seg når han får det :-)begynte med ca en cm.som jeg moste og har økt mengden litt etter litt.. han er ikke blitt hard i magen eller noe!

Skrevet

Når du skal prøve nye ting, lønner det seg å prøve på dagtid, da megeknip kan forekomme.

Skrevet

Hysj! Ikke skrik!

Får vondt i øya...

Skrevet

Ville ventet til 5-6 mnd jeg, og ikke gi mye da de kan bli hard i magen. Er hun hard i magen fra før bør du ikke gi banan

Skrevet

begynner å bli litt oppbrukt den der hylinga di nå vel... HAR LØST... HAR KJØPT... Tenker det var deg som skrek om den purre'n du hadde tenkt å gi ungen din å forleden..

Skrevet

OK.TAKK FOR SVAR,HO ER 4 MND I DAG,HAR GLEDA MEG TE Å GI HO BANAN Å SÅNN,FÅR PRØVE LITT FORSIKTIG DA!

TAKK SKA DERE HA

Skrevet

Hvis barenet går greit haster det ikke å gi fast føde før 6 mnd.

Tarmen er egentlig ikke helt klar før det, men hvis de ikke går opp nok er anbefalingen grø framfor mme fra 4 mnd for de som bare får mm.

Men gir du mme pleier det å være greiere å gi før 6 mnd - men hadde jg vært deg ville jeg ventet til 6 mnd . Ville ikke gitt bare fordi jeg hadde lyst til å prøve - må liksom trenge det - hvis du føler det prøv det på dagen slik ei anna skerev

Skrevet

DET ER NO GÆRNT MED DATAMASKIN,FÅR BARE STORE BOKSTAVER.KAN IKKE FOR DET FOR FAEN,HAKKE RÅD TE NY.

SORRY HVIS DET PLAGÆR DEG,IKKE ALLE ER RIKE.MEN NÅ VAR SPØRSMÅLET MITT OM UNGEN MIN KUNNE FÅ BANAN,SKU IKKE KRANGLE ASSÅ

Skrevet

Har du tenkt å gi ungen det nå eller?

Skrevet

He he, skjønner ikke hysteriet om det skrives med små eller store bokstaver. Men uansett. Jeg hadde ventet med å gi banan om jeg var deg, hvis barnet er fornøyd med mm eller mme. Kan jo gi hard mage. Beste er å vente til barnet er 5-6 mnd med å gi fast føde hvis man kan unngå det. I alle fall hvis det bare er DIN lyst som gjør at du vil gi banan eller andre ting. Tro meg: det blir mer søl og styr når du begynner med andre ting enn melk. Så hold nysgjerrigheten inne en liten stund til. Tiden vil nok komme :)

Skrevet

går greit op i vekt skal det være - babyer på 4 mnd går jo ikke, he he

Skrevet

Trykk på "vis" øverst på skjermen deretter på tekststørrelse, også på mellomstor.. Da ordner skriften seg. Hvis ikke can du prøve å trykke knappen på tastaturet som heter caps lock

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...