Gå til innhold

Ventetiden er såååå lang.....

Anbefalte innlegg

Det er 1 uke siden vi var på Stork og de første dagene gikk veldig greit, men nå begynner jeg å bli så skrekkelig utålmodig. Særlig nå i helgen når jeg fikk bedre tid til å tenke følest tiden laaaang. Rådet er visst å tenke på andre ting også, og jeg forsøker virkelig! Men det er så lite annet som er interessant akkurat nå og nesten ingenting som tar tankene vekk i mer enn korte øyeblikk av gangen.....Prøver å lese, gå tur, nyte været, dra å bade og alt mulig annet men.....

Fortsetter under...

Uff... Det ER virkelig en tøff tid dere er inne i nå. Jeg sitter her og vrir hjernecellene for å forsøke og gi dere gode tips for hva man kan gjøre for og få tiden til å gå uten at alle disse tankene fyller en helt opp, men jeg har ikke noe.... Jeg er veldig lei for det. Men her sitter jeg da i alle fall og krysser fingrene for dere, og venter ogs spent på hvor dere er på "lista" om en ukes tid. Tvi, tvi, og lykke til videre...

Klem fra

Ikke vær lei deg for at du ikke har råd, det er bare sånn. På en måte gruer jeg meg nesten litt til å teste også, for hvis det er negativt så er det liksom over (for denne gangen i allefall). Så lenge vi ikke har testet så lever håpet. Imorgen er det 9 dager siden vi var på Stork, så det nærmer seg saaaakte men sikkert. Det som er litt spennende er at i dag har jeg hatt så rare følelser i magen, nesten som en slags svak dunking og "borring"... Har tenkt på at det kanskje kan være noe som fester seg...eller ikke får feste...hva vet jeg. Men det har i allefall helt klart foregått et eller annet inni der i dag. : -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...