❤lille stjerne❤ Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Det er 1 uke siden vi var på Stork og de første dagene gikk veldig greit, men nå begynner jeg å bli så skrekkelig utålmodig. Særlig nå i helgen når jeg fikk bedre tid til å tenke følest tiden laaaang. Rådet er visst å tenke på andre ting også, og jeg forsøker virkelig! Men det er så lite annet som er interessant akkurat nå og nesten ingenting som tar tankene vekk i mer enn korte øyeblikk av gangen.....Prøver å lese, gå tur, nyte været, dra å bade og alt mulig annet men.....
Regnbuemor til 2 Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Uff... Det ER virkelig en tøff tid dere er inne i nå. Jeg sitter her og vrir hjernecellene for å forsøke og gi dere gode tips for hva man kan gjøre for og få tiden til å gå uten at alle disse tankene fyller en helt opp, men jeg har ikke noe.... Jeg er veldig lei for det. Men her sitter jeg da i alle fall og krysser fingrene for dere, og venter ogs spent på hvor dere er på "lista" om en ukes tid. Tvi, tvi, og lykke til videre... Klem fra
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2006 Ikke vær lei deg for at du ikke har råd, det er bare sånn. På en måte gruer jeg meg nesten litt til å teste også, for hvis det er negativt så er det liksom over (for denne gangen i allefall). Så lenge vi ikke har testet så lever håpet. Imorgen er det 9 dager siden vi var på Stork, så det nærmer seg saaaakte men sikkert. Det som er litt spennende er at i dag har jeg hatt så rare følelser i magen, nesten som en slags svak dunking og "borring"... Har tenkt på at det kanskje kan være noe som fester seg...eller ikke får feste...hva vet jeg. Men det har i allefall helt klart foregått et eller annet inni der i dag. : -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå