Gå til innhold

Flere som er hormonelle her?! Blir regelrett gal....


Gjest

Anbefalte innlegg

Stod å grein da jeg hang opp klær i dag... Bare fordi det var varmt!!

Og plutselig klokken fire i dag stod det klart for meg at vi måtte flytte fra leiligheten nå som vi skal ha barn! Ringte mannen mens han var på jobb for å fortelle alt som måtte skje, tror han ble litt tatt på senga....

Nå er jeg smørblid igjen!

Jeg har en historie med å reagere på hormoner veldig lett da, endte opp ganske så deprimert da jeg gikk på p-pilla! Huff...

Finnes det noen råd for å takle det? Synes det var tidlig...

 

Noen som går gjennom det samme allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp er sånn jeg også..... Griner og er sinna om hverandre...slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiver meg med hehehe ikke helt stabil om dagen jeg heller nei, ikke mye som skal til før tårene triller =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg må bare slenge meg med her. For å si det sånn...det går hardt utover samboeren om dagen. Kommer vi levende ut av dette svangerskapet..så kryss i taket. Flyr i flint for den minste ting. Kjefter og smeller på samboeren hele tiden... Han er lur nok til å innse at det er hormonene som herserer med meg...og han ler av meg når jeg raser som verst. Kjenner meg selv nesten ikke igjen.. Prøver å være snill og grei..men. Noen ganger bare ler han fordi han skjønner at jeg er helt på jordet.

 

Begynte nesten å grine i dag da jeg hørte Kurt & Co synge Hallelujah...hehe.

 

Er vel ikke noe som hjelper mot hormoner vel...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik er jeg også. Det er et under at samboeren min holder ut... Men godt at det er flere enn meg som er slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også egentlig slik, men må skjerpe meg siden jeg ikke kan eksplodere med to små barn i nærheten. Så for meg er svangerskapet en lang øvelse i selvkontroll. Jeg klarer faktisk å tøyle temperamentet ganske mye ved å slakke ned på farten i det daglige og unngå stressituasjoner. Må man, så må man :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...