Gå til innhold

Flere som er hormonelle her?! Blir regelrett gal....

Anbefalte innlegg

Stod å grein da jeg hang opp klær i dag... Bare fordi det var varmt!!

Og plutselig klokken fire i dag stod det klart for meg at vi måtte flytte fra leiligheten nå som vi skal ha barn! Ringte mannen mens han var på jobb for å fortelle alt som måtte skje, tror han ble litt tatt på senga....

Nå er jeg smørblid igjen!

Jeg har en historie med å reagere på hormoner veldig lett da, endte opp ganske så deprimert da jeg gikk på p-pilla! Huff...

Finnes det noen råd for å takle det? Synes det var tidlig...

Noen som går gjennom det samme allerede?

Fortsetter under...

Hei.

Jeg må bare slenge meg med her. For å si det sånn...det går hardt utover samboeren om dagen. Kommer vi levende ut av dette svangerskapet..så kryss i taket. Flyr i flint for den minste ting. Kjefter og smeller på samboeren hele tiden... Han er lur nok til å innse at det er hormonene som herserer med meg...og han ler av meg når jeg raser som verst. Kjenner meg selv nesten ikke igjen.. Prøver å være snill og grei..men. Noen ganger bare ler han fordi han skjønner at jeg er helt på jordet.

Begynte nesten å grine i dag da jeg hørte Kurt & Co synge Hallelujah...hehe.

Er vel ikke noe som hjelper mot hormoner vel...???

Annonse

Jeg er også egentlig slik, men må skjerpe meg siden jeg ikke kan eksplodere med to små barn i nærheten. Så for meg er svangerskapet en lang øvelse i selvkontroll. Jeg klarer faktisk å tøyle temperamentet ganske mye ved å slakke ned på farten i det daglige og unngå stressituasjoner. Må man, så må man :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...