Gå til innhold

Desember: Trygve har fått sin første tann.

Påan-igjen

Anbefalte innlegg

Har gått og ventet på at de to fortennene nede skulle komme igjennom. Har vært store kuler under tannkjøttet lenge, men de har ikke trengt igjennom.

Men nå i helgen kom den første tannen igjennom !!! På fredags ettermiddag skulle smøre han med Dentinox og tok litt på fingeren og da kjente jeg plutseligt noe skarpt i gummene. Den ene tanne var da plutselig sprengt igjennom tannkjøttet. Den andre kommer nok også opp nå i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med tann nummer en, og snart nummer to. Og du, det går fint å amme. Tunga blir liggende mellom tanna og puppen. Men av og til når ikke de er så sultne, så tar de tunga vekk og biter...... Hans Marius hara gjort det noen få ganger bare, enda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi fikk første tann nede 14 uker og andre tann nede 16 uker. Nå er hun 6.5 mnd og har fått en hjørnetann nede, en fortann oppe og en hjørnetann plopper ut oppe når som helst nå. Pluss at det er en hjørnetann oppe og nede som antageligvis vil dukke opp i løpet av et par uker.

Så her er munnen full av tenner allerede. Hun har bitt meg to ganger i puppen så jeg har begynt å blø, men heldigvis ble ikke det noen vane, for det gjorde VONDT!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går poppet den andre tannen igjennom så nå teller vi to stk. Må forte meg å skrive det inn i babyboken så jeg husker datoene. Dagene går jo så fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at det er lurt å skrive ned med en gang ja, men klarer jeg det.. Her er nå snart tann nr 2 igjennom, bare en tynn hinne igjen!

Greit å være ferdig m det, for på fredag reiser vi på bryllup og en uke ferie i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...