Gå til innhold

Hvor lenge MÅ man...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan dra hjem akkuratt når du vil!Mulig du må skrive deg ut på eget ansvar dersom det er noe spesielt som gjør at sykehuset ikke finner det forsvarlig. Dersom alt har gått bra må man ikke være på sykehuset etter fødsel. Men man må tilbake på barnets 3 eller 4 dag for føllings prøve da.

Jeg har egentlig ikke tenkt noe over dette, men jordmor sa til meg at: Dersom alt er bra med deg og barnet: DRA HJEM!

Dere har det mye bedre hjemme i sommervarmen, sover bedre og ting er mer hygienisk! Det første døgnet er kanskje ok å tilbringe på sykehuset, men alle prøvene barnet skal ta kan man like gjerne gjøre poliklinisk!

- Så, hvis alt er bra så drar jeg hjem fort:o)

Tror det er lurt å pakke bagen som om man skulle bli der i 3 dager. Er veldig i villrede selv. Må nok ta det på sparket utifra hvordan babyen har det, og hvorvidt man trenger å innhente seg etter fødselen eller ei.

Har en 1-åring som jeg kommer til å savne helt sykt, men vet at det kan være lurt å få litt tid med den lille alene, bla for å få inn ammingen skikkelig.

Dessuten har jeg lang vei til sykehuset, så det blir langt å kjøre fram og tilbake med babyen for å ta prøver den 3. dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...