Gå til innhold

Oktober: En tråd jeg plukket opp på Skravlesiden,bli med:)


Nicita73

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere vært sammen med gubben? Samboer/gift/gamle er dere/barn?

 

Vi har vært sammen i 14 mnd., samboere i 6 mnd., jeg er 33 år, han er 36 år, vårt første barn kommer i oktober. Han har to barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i oktober feirer vi 8 årsjubileum... Har ei jente på 4 og en gutt på 1 år og nestemann kommer i midten av oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 9 år, samboere i 8 år, gift, en gutt på snart 3 år og venter en jente i oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og jeg har vært sammen 2 år og 4 mnd, forlovet og samboere i 2 år, han runder 40 på senhøsten mens jeg er 6 år yngre. Venter vårt første barn, en datter, men vi har delt omsorg for hans 4-år gamle sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært sammen i 3 år, samboere i 2,5 år. Han er 25 år og jeg er 27 år. Har en gutt på 14 mnd og venter nr 2 i månedskifte okt/nov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med samboern siden November..Går litt fort i svinga her:) jeg er 26 og han 27 og vår første (og kanskje siste...) kommer i oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i snart 8 år, gift i over 1 år og er begge snart 25 år. Venter nå vårt første barn rundt 2 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 7 år, gift i 3 år, han er 28, jeg er 26, venter vår første i slutten av oktober, har en liten hund på 4 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 6 år, samboere i nesten 4 år og forlovet i 3 år.

Har ei datter på snart 3 år og en sønn på snart 2 år fra før og venter ei frøken til :o) Vi er 24 år begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært sammen i nesten 11, sambo neste like lenge. Hunden er 8. Vi gifter oss om 2 uker og førstemann kommer i oktober.Livet er herlig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært sammen i 4 mnd.. er 5 mnd på vei.. venter første 10 oktober.

 

veeeldig fort i svingende her ja..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 6 år. Jeg er 31 og han er 28. Vi venter vårt første barn i begynnelsen av oktober. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gift i elleve år! Begge er 32 år, og vi har barn på 10 og 6 år fra før. Venter sistemann i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen i litt over 8 år, bodd sammen i 7 av dem og vært gift i 5. Har en sønn på snart 7 og ei datter på 3. Venter tredje og antagelig siste nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen en liten evighet ;)

 

Dvs. har vært sammen i 11 år, samboere i 8 og nå gift i 1 år. Jeg er 33 og han er 32, fikk vårt første barn for 3 år siden, venter nå nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært samme i 4 år, og samboer i 3 år. Jeg er er 23 og han er 26 år. Skal ha vårt første barn 22 okotber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...